25. jun 2008 Følger: 278 Følgere: 885 Heste: 7 Emner: 292 Svar: 2.113
Når ens største ønske går i opfyldelse.. Once again {{forumTopicSubject}}
Puha.. Hvor skal jeg starte!?
I starten af ugen var jeg frustreret over jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre mht til min hest, fordi jeg følte jeg ikke kunne give den nok motion og opmærksomhed, og overvejede udlån - hvilket min mor ikke ville - hun sagde hun ville gøre hvad som helst for at få mig til at holde hende hjemme....
Vi begyndte så at snakke om køb af trailer og ny bil fordi min papfars nurværende audi a6 lækker med olie, og det bliver værre når den trækker hestetrailer (det er afprøvet) - og fordi han ligeledes har fået job der kræver han kører 25 km to gange om dagen, ønsker han en ny Audi der kører længere på literen og det skal være Diesel denne gang.
Vi bliver alle tre enige om vi nok bør have en trailer til mig og hesten, så vi kan komme ud og få noget god undervisning og starte stævner - da undervisningen her på den lokale rideskole ikke er noget for mig... Og jeg har det ikke så godt på den rideskole.
Så vi havde kigget lidt på biler og trailere på nettet og tog til Esbjerg i lørdags for at kigge på en potentiel bil, den skal min papfar op og forhandle en eventuel byttehandel med i dag- så der krydser vi jo fingre!
Vi tog bagefter til Kongeå Trailercenter for at se hvad de havde af bruge hestetrailere deroppe.. Der var en 10 stykker, men de havde alle store skader som rust, hul i glasfiberen osv osv... Og de stod til de der 30-35.000 Så det var absolut ikke noget for os og vores budget.
Men under køreturen har jeg så kontant med en sød pige fra Fyn der har en brugt stor Selendia Bigstar der faktisk opfylder alle krav, udover den er lidt over budgettet.. Min papfar gider ikke rigtig køre mere, og vil hjem, men traileren skulle måske sælges til forhandler og jeg ville SÅÅÅ gerne se den, og det ville min mor også. Så vi aftalte at mødes med hende i Middelfart, for at se på den, og evt aflægge depositum - og den var bare helt perfekt... En trailer med sadelskab, plads til to store heste og en så i grøn! Der er nok ingen der har en trailer magen til den Den er sådan falmet og virkelig fed
Jeg kan stadig ikke forstå at den triller hjem til os i dag, og ventetiden er nærmest udholdende :D. Havde aldrig troet jeg skulle have min egen trailer, eller min egen hest for 4 år siden... og nu har jeg snart alt jeg behøver Jeg kan ikke takke mine skønne mor og papfar nok. Det gik måske lidt hurtigt at tage beslutningen, men det var den perfekte der dukkede op, og jeg fortryder ikke!
Har I oplevet noget ligeså fantastisk som mig?
jun 2008
Følger: 278 Følgere: 885 Heste: 7 Emner: 292 Svar: 2.113
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
Jeg har lært med alderen, og mine erfaringer at materielle ting ikke har den største betydning mere.
Men at min familie, min kæreste og især vires søn er glad hver dag..
jun 2008
nov 2008
Følger: 266 Følgere: 1264 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.449
Jeg prøver stadig på at finde en måde at få det hele til at hænge sammen og få lysten tilbage..
jun 2008
Det skal nok komme.. Ellers må jeg sende nogle irriterende billeder til dig så jeg kan få dig ud til den hest!
sep 2012
Følger: 41 Følgere: 33 Heste: 10 Emner: 37 Svar: 569
- det er også et af mine mange ønsker..
jun 2008
- kan jeg godt forstå! Jeg bor bare et sted hvor der ikke er nogen gode undervisere efter min smag, så må jo ud og køre lidt
nov 2008
Følger: 266 Følgere: 1264 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.449
jun 2008
Når ens største ønske går i opfyldelse.. Once again