{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Vinter depression {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg vil gerne høre en lille smule viden inden jeg søger læge så jeg ikke gør det forgæves.

Mig og min bror snakkede forleden dag om det da jeg for det første spiser meget og sover meget.. Han sagde det kunne være en vinter depression?

Jeg gik ind og læste om det på netdoktor.. og jeg har alle symptomerne undtagen en.. og det er jeg er aldrig depressiv/trist?

Kan man godt have vinter depression hvis man ikke er negativ/trist?

Kilde: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/vinterdepression.htm

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinter depression
  • #1   2. dec 2013 En vinterdepression kan du ikke have uden at virke trist, men du kan have mangel på lys (da solen næsten aldrig skinner) smiley

• #2   2. dec 2013 Lad vær med at give sig selv en diagnose pga hvad man læser på nettet. Man vil nemlig altid kunne få symptomer til at passe ind til flere sygdomme smiley
    Det er nok mere tænkeligt at du er i vitamin underskud og derved er træt hele tiden, også kan der også være den mentale træt hed.
    Jeg er pt meget mentalt træt og det er jeg ofte hele vinteren, men det er ikke en vinterdepression smiley Jeg kalder det vinter-træt og jeg bliver det fordi jeg nemt kommer i D vitamin underskud

• #3   2. dec 2013 Okay tak smiley Jeg tænkte også det ikke passede men tak skal i have smiley Ja det kan godt være vetamin mangel smiley

Kommentér på:
Vinter depression

Annonce