{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DIN mening om tamrotter?
  • #1   22. nov 2013 De er søøøde.. Syntes de var klamme først - men så boede jeg på værelse med en, der passede nogle - også tvang jeg mig selv til at holde dem. Han sad altid på min skulder :). Også købte vi dælme en mere.. smiley

• #2   22. nov 2013 Jeg synes de er vildt søde og nuttede!!! smiley

Jeg var engang sammen med en veninde der har en tamrotte og den er bare vildt sød og den kunne springe! smiley

Nej jeg tror ikke selv jeg ville have en men de er da meget søde smiley

• #3   22. nov 2013 Jeg kunne sagtens finde på at skaffe mig en, men min mor flipper ud hvis jeg gør xD

• #4   22. nov 2013 Jeg er helt vild med det og ville utrolig gerne have en smiley

• #5   22. nov 2013 Min umiddelbare mening er "AD". Jeg ville aldrig anskaffe mig en rotte. Men hvis andre gør, så har jeg ikke noget imod det - så længe jeg er fri for at snakke med den.

• #7   22. nov 2013 En rotte er i mine øjne det samme som alle andre gnaver man holder som kæledyr. smiley De er dog bare langt mere intelligente!

Jeg synes de er skønne, og har selv haft en af slagsen, der hedder det samme som min dejlige hingst hedder. Rufus! smiley
    Desværre fandt min mor ud af at jeg havde købt en (den var købt i smug, smuglet med op på mit værelse, og haft den et stykke tid i skjul), og hun forbød mig at have den, så jeg forærede min lille basse til min daværende flirt. smiley

Hvis det ikke var fordi jeg havde nok i mit ansvar i hestene og alt hvad der ellers hører til i en travl hverdag, kunne jeg sagtens finde på at anskaffe mig en igen. smiley Dog vil jeg lige nu ikke forpligtige mig i mere, end jeg allerede er på nuværende tidspunkt.

• #8   22. nov 2013 Det bliver et nej tak her fra.
    Jeg bryder mig ikke om rotter, syns de er ulækre, og det er også selv om det er de hvide kæledyrsrotter.
    Jeg syns især at deres haler er mega klamme, og så har jeg arbejdet i en stald hvor der var mange rotter, og de bed alting i stykker, og sked over alt.
    Så uhh nej, jeg er i hvert fald ikke et rotte menneske.
    Måske netop derfor har jeg en kat og en hund.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #10   22. nov 2013 De er ulækre, klamme, og kedelige - det er min mening smiley

Det er ikke hvad JEG forbinder med kæledyr

• #12   22. nov 2013 Synes de er rigtig søde og kunne godt finde på, at få nogle - hvis ikke det var fordi, jeg har katte som jeg værdsætter højere end noget andet og en mor der går i koma bare hun ser noget der bevæger sig på staldgulvet. Synes de er fascinerende. Utrolig kloge og lærerige (:

• #13   22. nov 2013 Rotter er skønne dyr..

Min moster havde en da jeg var yngre. Og hende puttede jeg altid med under dynen.

• #14   22. nov 2013 Rotter er super gode kæledyr, de har en god størrelse og så er de nemme at gøre tamme, samt at man kan få dem i mange forskellige farver og pelskvaliteter. Faktisk er rotten også et renligt dyr, så så længe den skiftes ville jeg ikke have noget imod at tilbyde dem som kæledyr for mine fremtidige børn smiley

• #15   22. nov 2013 De er da meget søde, men ikke et dyr jeg ville have interesse i at holde som kæledyr.

Kommentér på:
DIN mening om tamrotter?

Annonce