{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  din mening om sikkerhedsvest?
  • #1   11. nov 2011 (link fjernet)
    helt klart vil jeg anbefale denne airbag vest den er endda utrolie billig

• #2   11. nov 2011 Jeg springer oftes med sikkerhedsvest, kan dog ske at jeg glemmer den smiley

• #3   11. nov 2011 jeg har altid sikkerhedsvest på hvis jeg skal springe eller ride en hest der er ung/ eller en jeg ikke kender og er i tvivl om, om den kan finde på noget..
    er helt klart for !
    min bror styrtede for 2½år siden, og brækkede ryggen tre steder, havde han ikke haft vesten på var han død eller lam idag..

• #4   11. nov 2011 Jeg springer altid med vest.Jeg rider både lands og distriksstævner. Jeg synes flere og flere får vest på. Jeg har sprunget med min vest siden 2007. Og jeg er ligeglad med hvad andre siger. Det er en sikkerhed. Hesten er et levende dyr. Jeg har en super fleksibel vest, så jeg mærker ikke jeg har den på. Det burde være lovpligtig lige som en ridehjelm til springstævner

• #5   11. nov 2011 Jeg synes det er en rigtig god ting. Desværre er jeg dobbeltmoralsk på det punkt, for har aldrig selv brugt den.

• #6   11. nov 2011 I min verden er det for det første en SPRINGVEST. bliver brugt når jeg rider undervisning (det skal man) og til stævner og jagter da jeg er under 18. Ellers bliver den kun brugt når jeg rider unghest eller heste jeg ikke kender, altså f.eks. prøver en hest smiley

• #7   11. nov 2011 syntes det er en god ide at bruge dem, MEN jeg bruger ikke en for hvis hesten syntes den skal hoppe rundt føler jeg mig stiv i kroppen og føler så ikke at jeg sidder lige så godt fast, så rider storset altid uden da jeg føler mig mere "smidig" i kroppen hvis hesten laver numre smiley

• #9   11. nov 2011 Mia: Der kan man så købe en lammel-vest istedet, den er flexsibel og man mærker enlig ikke man har den på.

• #10   11. nov 2011 Jeg fik en i julegave sidste år. Jeg rider ALTID med den. Eneste undtagelse er hvis jeg kun skal ride én gang et sted, og derfor kun har fået min hjelm med. Det er en ekstra sikkerhed jeg har valgt, men ikke en jeg er afhængig af da jeg har redet 9½ år helt uden (Hold da op! Har jeg egentlig redet så længe?)
    Jeg rider også med den i dressur, og er faktisk begyndt at føle mig en anelse nøgen når jeg rider uden. Og så giver den et lille ekstra varmelag om vinteren smiley

• #11   11. nov 2011 Super god opfindelse!
    Jeg hader bare selv at ride med den... Jeg føler mig så stiv selvom jeg har en af dem med lameller. Jeg synes de er vildt ubehagelige, men jeg sidder så heller ikke korrekt på hesten, da jeg meget hurtigt får ondt i ryggen.
    Så jeg rider kun med den når jeg er til stævne da jeg er under 18. Når jeg ikke behøver have den på til stævner så bliver den også bare liggende hjemme :o)

• #12   11. nov 2011 Veste er helt klart en god ting!

jeg bruger altid vest når jeg er i skoven, når jeg springer og når jeg rider på en ny hest jeg ikke kender:)

• #13   11. nov 2011 Team Grafik * Distanceteam *
    nu er jeg bare en af de mennesker det ikke gider at bruge en formue på "sådan" noget selvom jeg burde, har faktisk aldrig ejet nogen, og når jeg har været til stævne(inden jeg var fyldt 18år) med de heste jeg rider har jeg bare lige lånt en af rideskolens fordi jeg var tvunget.. smiley men ved godt at burde være sådan en jeg burde invistere i især nu hvor jeg til foråret skal til at tilride min hest helt smiley

• #14   11. nov 2011 Synes også det er en rigtig god ide og er helt klart for! Men, indrømmet, er super dobbeltmoralsk på det punkt, for har aldrig nogensinde selv redet med en eller ejet en og må nok også indrømme at jeg ofte har "glemt" hjelmen på mine egne heste.

Men vil så også tilføje, at hvis jeg sprang (har kun sprunget meget lidt) så ville jeg helt klart ride med sådan en!

Men er bare for dum på det punkt, det indrømmer jeg gerne! smiley

• #15   11. nov 2011 Altså min er rimelig ubehagelig, så det er ikke tit jeg rider med den, men når jeg får en der er mere behagelig rider jeg self. med den.

• #16   11. nov 2011 har også før haft "glemt" hjælmen på mine egne heste også taget en dejlig varm hue på smiley men aldrig på andres

• #17   11. nov 2011 Jeg bruger den kun til spring, og så kun nogle gange?
    Jeg føler at man ingen frihed har i en vest .. :S Og jeg kan bedre styre / sidefast uden den. Jeg har den på når vi springer okey højde, og når han er lidt op på duperne, men i dressur bruger jeg den ikke.
    Så det sån lidt 40% jeg bruger den smiley

• #18   11. nov 2011 Men har self. Ridehjelm på! smiley

• #19   11. nov 2011 Jeg rider ALTID med ridehjelm, og jeg rider ALTID med vest på til spring og somregel også i skoven, medmindre det bare er en skridttur.

Jeg må indrømme at jeg synes folks holdning til sikkerheden omkring hestene er utrolig forfærdelig..
    Har ikk en eneste veninde som frivilligt ville tage vest på. Personligt mener jeg faktisk at dét at springe uden en vest er ligeså farligt som at ride uden hjelm
    = Jeg synes det er uansvarligt at springe uden en vest! smiley
    Men det er selvfølgelig op til en selv.

• #20   11. nov 2011 Sikkerheds vesten er en rigtig, rigtig god ting. Dog rider jeg ikke selv med en, men det er dovenskab og fattigdom fra min side af, har ikke fået taget mig tid og lagt penge til side til at købe en ny og mere fleksibel vest. Den jeg har nu kan jeg ikke fordrage at ride med, da den er alt for stor selvom damen i rideudstyrsforretningen insisterede på det skulle være den størrelse :b

Mette Thomsen og Aventino: Airbaggen er vidst ikke sikkerhedsgodkendt, derfor er det kun personer over 18 der må ride med den. Det er hvert fald hvad jeg har hørt. Men kender mange der rider med den, og som er rigtig glade for den.

smiley

• #22   11. nov 2011 Super opfindelse, den har da sparet mig for list smerter engang imellem, dog ikke noget jeg bruger. Jeg bruger altid både hjelm og vest på unge heste, og altid hjelm på andres. På min egen er jeg ret dårlig til at huske nogle af delene, det er bare tusind gange rarer uden smiley

• #23   11. nov 2011 Jeg springer med vest, og i starten da min pony var strid red jeg også i skoven med den, nu er det kun når jeg springer. smiley

Kommentér på:
din mening om sikkerhedsvest?

Annonce