{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Det svære valg, ridning eller vennerne {{forumTopicSubject}}

Står her med to dejlige krikker som jeg egentlig gerne vil starte stævner på, fint nok men det kræver jo ridning hver dag i lang tid smiley og ikke mindst mange penge(intet problem)
Startede så i ny klasse efter sommer og må ærligt indrømme jeg ikke kender dem så godt smiley tænker så hvis jeg bruger alt tid på hestene vil de opfatte mig som enspænder og som en der ikke vil fællesskabet i klassen noget godt, hvilke jeg godt vil, har bare ikke tid til begge ting.
Må ærligt indrømme jeg står her som lusen mellem to negle og ved ikke hvad jeg skal vælge smiley
Om det er vigtig viden eller ligegyldig Info må i bedømme, men ja vil gerne være noget med heste når den tid kommer, om det berider, dyrlæge, ridelære, hestepasser eller noget 7 har jeg ikke taget stilling til smiley

Ved ikke hvad i kan komme med men nu skulle jeg ud med det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det svære valg, ridning eller vennerne
  • #2   21. nov 2013 Altså det er jo altid et svært valg.
    Men jeg synes i hvert fald ikke du skal droppe hestene. -eller vennerne.
    Man behøver jo ikke være sammen med vennerne hver dag eller weekend.
    Men hvis nu I holder klassefest eller noget i den stil engang i mellem, kan du måske give hestene en fridag og komme med til den?:)

Men måske sige nej tak til at være sammen med vennerne hver dag og weekenden og så må du jo forklare dem hvorfor, hvis de synes det er mærkeligt. Det bør de forstå :))

• #3   21. nov 2013 CoDok mere i fritiden da vi meget får med at efter skole skal der tjenes penge til klassekassen. Har bare lidt svært ved at komme nogle steder da vi er færdige klokken lort og skal have redet hesten inden mørket kommer da vi kun har udendørs uden lys

GDT. ANE 12/13<3 det med man ike kan hver dag forstår de godt da vi har en sportssvømmer og en hestepige mere i klassen smiley

Skal lige siges jeg bor 13km fra skolen smiley

• #4   21. nov 2013 tjaaaa vil jo mene at rigtige venner tager hele pakken.... de kan klare at man har heste og bruger tid på dem...

for mit eget vedkomne har veninder været med til stævner osv. de har altid været velkomne til at tage med ud til hestene... hvilket de også har benyttet sig af... en af dem tog f.eks. med ud (dengang jeg red flere om dagen) og sadlede næste hest op til mig imens jeg red dem... og så tog vi hjem sammen bagefter og hyggede eller ud og spise hvor jeg gav eller lignende....

• #5   21. nov 2013 Carina du siger noget smiley

Skal lige siges har en veninde jeg rider meget med

• #6   21. nov 2013 Jeg har både heste og er sammen med veninderne. Dog rider jeg ikke HVER dag kun om sommeren....
    Om vinteren vil jeg jo helst ikke ride når det er mørkt men så give jeg hende nogle fridage og aftaler at der er jeg sammen med mine veninder. Og om sommeren er det lyst indtil mega længe så du kan bare ride når du er kommet hjem fra dine veninder. Det gøre jeg i hvert fald...... smiley

• #7   21. nov 2013 Synes du skal vælge det, som du synes er bedst og sjovest for dig smiley
    Dine rigtige og gode venner vil nok godt kunne forstå dig smiley

• #8   21. nov 2013 Jeg er godt ok ikke stævner rytter... men træne mine shetlænder vær dag og i lang tid også er jeg sammen med veninder i weekenden ellers skal de med ud til ponyerne

• #9   21. nov 2013 Aldrig om jeg ville ligge min 'familie' på hylden, for venner der ikke ville kunne acceptere mine dyr smiley

• #11   21. nov 2013 jeg er ogspå lige flyttet klasse, men jeg valgt af fordele tiden. smiley
    de skulle ikke tror det var det eneste jeg brugte min tid på, men og så jeg kunne lide af være sammen med mine venner. smiley så jeg i starten delte tiden lidt op og begyndte langsomt af ride mere efter 2-3 uger, hvor vi lige fandt ud af hindanden. og så fandt de ud af jeg elsker af være sammen med veninderne, men stadevig bruge tid på ponyerne. smiley men aldrig lade dine venner/veninder styre det.

//Maja Baadsgard Bloch

• #12   21. nov 2013 prøv og tage dem med til hestene ligesom Carina O foreslog
    hvem ved måske falder de for ridning
    smiley B) smiley :)
    synes ikke du skal vælge mellem `"familie" og venner

• #13   21. nov 2013 Sandra vi rider så året rundt, tja det kan du have ret i men der er også lektierne

Cille det helt klar ridning, er bare bange for de andre i klassen vil tro jeg ikke vil bidrage til fællesskabet

Kailie se der er så forskel der sker ikke noget ved dine måske får 3-4 dage fri, det gør der her det betyder start forfra med at ride hesten

DD også min umiddelbare tanke men er bange for dem i klassen vil tro jeg ikke vil bidrage til fællesskabet

Nikoline det har du nok ret i, tænker bare sportssvømmeren i klassen er blevet set ned på fordi han brugte alt fritid på træning. Ikke om jeg ville sælge mine krikker smiley om de så bare skulle stå og glo bliver de her smiley

Maja smart som du gjorde smiley

Ea tja det kunne prøves smiley den ene vil elske det(hestepige) den anden tja ok den tredje vil nok ikke være begejstret

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 282
    #14   21. nov 2013 Kan du ikke finde en løsning hvor både heste og venner kan gå op i en højere enhed. Evt.ses med venner i weekender og umiddelbart efter skole, og så tage ud til hestene senere på dagen. I weekenderne er der jo mange timer, og kun et par af dem går jo til hestene.
    Evt lave "aften" aftaler med vennerne - det gør jeg tit, så ses vi ved 20 tiden til en kop kaffe og går hvr til sit ved 21.30 tiden smiley

• #15   21. nov 2013 JJ tjohe det var en mulighed, ikke for at nægte men rider tur søndag og står tit med hestene selv lørdag, men ja smiley
    At tage med efter skole dur ikke da jeg skal nå at ride inden det bliver mørk. Hm ja om aftenen var en mulighed hvis jeg kan få nogle til at køre mig(13 km på cykel i mørke over en stor vej nej tak)

Kommentér på:
Det svære valg, ridning eller vennerne

Annonce