{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Det svære valg? {{forumTopicSubject}}

Jeg går og spekulere over, at sælge min dejlige fjordhest.
Men jeg kan ikke få mig selv til at sætte ham tilsalg. Jeg ved jo, hvor meget jeg vil græde den dag han skal væk.
men jeg går samtidig med tanken om en stor hest, som jeg ville kunne nå længere med.
Jeg bliver presset fra højre og venstre ? alle siger jeg skal købe en stor hest.
Tænk nu hvis jeg tager det forkerte vang og fortryder bagefter???
Hvad ville i gøre .......... Jeg er i syv sind ..... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det svære valg?
  • #1   27. jan 2008 hvis du gerne vil videre, og ikke føler du kan det med din fjordhest, så synes jeg nok du skullle sælge smiley

    men kun til nogen hvor du kan få lov til at komme og besøge den, og se at den har det super smiley


  • #2   27. jan 2008 Til Sandie L : ja det er jo det der med at komme videre der kribler i fingerne... Og alle siger jeg kan komme langt, men ikke så meget længere end LA6 med Gorian.
    Det skal så siges,, at jeg da self. er stolt af, at vi er nået så langt.
    Tak for svaret smiley


  • #3   27. jan 2008 havde det på samme måde!! jeg har bar en lille pony som jeg er for stor til og så var det meningen min lillesøster skulle ride på hende men det gad hun ikk alligevel så har jeg li fået mig selv til at sætte hende tilsalg sådan så hun og jeg kan komme videre i vores liv! men det er virkelig hårdt!!

  • #4   27. jan 2008 behold den dejlige fjordhest, og køb en anden, så du har 2....:)

  • #5   27. jan 2008 Jeg vil sige, hvis ikke du har mulighed for at have to heste..
    Synes du skal sælge, det med at fortryde, tror jeg alle folk gør med en hest de holder af, men det er den risiko man må tage med.. Er helt sikker på du nok vil kunne finde et godt sted til ham..


  • #7   27. jan 2008 Jeg valgte at sælge Ølle for at komme videre, men jeg er jo også konkurrencerytter smiley

  • #8   27. jan 2008 sådan har jeg det også men kan ikk sælge min dejlig lucas selv om jeg ikk kan komme vidre med ham

  • #9   27. jan 2008 Tjaaa.. Det kommer jo an på, hvor vigtig ridningen er for en, og hvor vigtig hesten er..
    Personligt, tror jeg ikke jeg ville sælge, det er jeg for blød til.. Men nu er Thor også dygtigere end mig, så..


  • #10   27. jan 2008 Hvis det endelig er, kan du jo sælge den, med forkøbsret hvis køber senere vil sælge den igen !


  • #11   27. jan 2008 hmm... jeg vil sige hvis dit hjerte virkelig siger nej så gør det ikke for hvad folk siger er ikke så vigtig som dine følelser... og hvem siger du kan nå meget længere med en stor hest!??? altså der er mange store heste der aldrig kommer længere end la klasser... jeg synes du skal tænke dig rigtig godt om og mærke hvad du virkelig vil...

    jeg har jo rollo som aldrig bliver en stor hest men lige meget hvad så sælger jeg aldrig ham! han er mit livs lys!!!
    også selvom jeg ikke kommer til at ride store klasser og måske aldrig får nogle virkelige gode stævner fordi han skal op i mod de stopre heste... men det er ikke hvad han kan der betyder så meget for mig... mere hvem han er og det bånd jeg har med ham!



  • #12   27. jan 2008 Han ser ud til at gå super, så han vil jo være en kanon mulighed for en yngre person som gerne vil en masse i ponyklasserne. Og med din alder - så er du jo nødt til at skifte til hest hvis du vil alvorligt meget videre. Du vælger selv hvem du sælger til, du har lov at sortere købere fra som du ikke synes om. Jeg ville sælge hvis jeg havde dit ambitionsniveau, og så glæde mig over at en 10-12 årig kunne have nogle kanon år på ham. Han er ligeglad om det er dig eller en anden som passer ham godt han skal bo hos, det skal man jo ikke glemme. Han græder ikke hvis han bare har det godt - så det er kun din egne følelser ... og det er jo i sidste ende den egoistiske del af det :o))))))

  • #13   27. jan 2008 hvorfor sku du en fornuftig og dygtig rytter som dig med en fornuftig og dygtig hest ikke ku nå længere end LA 6 -er det ikke et spørgsmål om nå sætte dig et mål og gå efter det? der findes da fjordheste der går middelsvær, så hvorfor ikke jer?
    ved godt at alm. hest folk der ikke ved S`Å meget om fjordheste ikke kan forestille sig en fjordhest i M, men der var engang de ikke angang ku forestille sig en fjordhest i en LA, og der er da set op til flere gange på de sidste mange år.

    hvis du er glad for din hest, så behold den, og rid, rid, rid og blive bedre.


Kommentér på:
Det svære valg?

Annonce