938 visninger
|
Oprettet:
Salg af problem pony {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Jeg har en problem pony som jeg gerne vil af med til et godt hjem. Han har haft problem med ridningen og smider én af hvis man ikke er vågen. Jeg har redet ham meget over sommeren, men da jeg er for gammel til ride pony og har en hest jeg går meget op i, er der ikke rigtig tid til ham længere. Så ville lige høre om der var nogen der har nogen gode idéer til hvem der kunne have interesse i ham.
Han er 5 år og rigtig sød - fra jorden, og elsker at arbejdes med. Han er også rigtig lækker at se på
okt 2006
Følger: 257 Følgere: 221 Heste: 9 Emner: 80 Svar: 438
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.880
dec 2006
Følger: 159 Følgere: 137 Heste: 13 Emner: 265 Svar: 1.377
Men tænker dog lidt at den burde tjekkes af dyrlæge for smerter eller skavanker i fx ryg og nakke, som kunne være årsag til at den smider af.. for de fleste heste/ponyer smider sjældent af uden grund - og folk tænker tit at den er fræk, men så kloge er heste altså ikke - derfor ligger der næsten altid en årsag bag (kan være både fysisk og psykisk) men uanset burde årsagen findes, før man sender "aben" videre
maj 2013
Følger: 13 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 184
feb 2012
Følger: 5 Følgere: 3 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 2
Ps angående det med salgs annonce, var dette på ingen måde ment sådan, ville bare gerne have nogle råd
maj 2013
Følger: 13 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 184
Min venindes galophest har gjort det 11gange med hende i denne uge mens de har trænet så skal ud og se på hesten i morgen også lave HMS med ham så han stopper med det
Salg af problem pony