Andre med samme problem, salg af pony? {{forumTopicSubject}}
Jeg har flere gange haft heste og ponyer til salg og der er selvfølgelig seriøse og useriøse købere derude. Fair nok, og jeg prøver altid at svare dem pænt og fagligt.
Men, i dag fik jeg nok! Har ikke noget imod at man stiller spørgsmål til en salgshest, men nu har samme person (gætter på et barn uden forældre involveret) skrevet for 3. gang indenfor en uge. Hver gang med samme spørgsmål, "er den stadig til salg" efterfulgt af "kan den rides af en nervøs rytter".
De første 2 gange fra forskellige telefonnumre, men efter en søgning kan jeg se de er tilknyttet samme person, i dag kom den så fra et af de allerede brugte numre så jeg jo kunne se på historikken, at jeg allerede havde fået samme spørgsmål og svaret pænt på det. Nu to gange med en tilbagemelding om at den ikke var hvad personen ledte efter.
Denne gang svarede jeg ikke på spørgsmålet, men gjorde personen opmærksom på at eftersom det var 3. gang der blev skrevet med samme spørgsmål ville jeg gå ud fra personen ikke var oprigtigt interesseret og at jeg gerne ville at personen ikke kontaktede mig igen.
Svaret på dette var meget kort, efterfulgt af en utilfreds smiley.
Synes ikke jeg har været urimelig og har heldigvis ikke stødt på dette problem før, men har andre haft problemer som dette i forbindelse med salg af hest/pony eller andet.
Altså at samme "køber" skriver gentagne gange som var det første gang hver gang og stiller det samme spørgsmål gang på gang.
dec 2010
Følger: 128 Følgere: 143 Heste: 12 Emner: 63 Svar: 1.531
mar 2008
Følger: 89 Følgere: 81 Heste: 10 Emner: 15 Svar: 638
jun 2011
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 13 Emner: 41 Svar: 615
Jeg har netop spildt 3 mdr på en køber og endnu 1,5 mdr på en anden.
I galskab satte jeg så 4 til salg og har nærmest fortrudt med det samme
aug 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 201
jun 2011
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 13 Emner: 41 Svar: 615
aug 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 201
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 111 Svar: 1.748
Jeg søgte specifikt ikke efter unge, ikke tilredne heste. Og hvad fik man tilbud på? Ja gæt selv...
Regner de med at når bare man ser lige netop deres hest, pony, så er glemmer man alle de krav man har til kommende hest?? Hmmmm
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 111 Svar: 1.748
Har en ubrugt, ægte læder hundesnor, nypris knap 400,
En byder 100 kr
Øh nej tak.
Jamen så 150?
Nope.
Jeg beholder selv den snor nu, den kan snilt bruges til at lufte kanin i, til den tid...
Andre med samme problem, salg af pony?