{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Andre med samme problem, salg af pony? {{forumTopicSubject}}

Jeg har flere gange haft heste og ponyer til salg og der er selvfølgelig seriøse og useriøse købere derude. Fair nok, og jeg prøver altid at svare dem pænt og fagligt.

Men, i dag fik jeg nok! Har ikke noget imod at man stiller spørgsmål til en salgshest, men nu har samme person (gætter på et barn uden forældre involveret) skrevet for 3. gang indenfor en uge. Hver gang med samme spørgsmål, "er den stadig til salg" efterfulgt af "kan den rides af en nervøs rytter".
De første 2 gange fra forskellige telefonnumre, men efter en søgning kan jeg se de er tilknyttet samme person, i dag kom den så fra et af de allerede brugte numre så jeg jo kunne se på historikken, at jeg allerede havde fået samme spørgsmål og svaret pænt på det. Nu to gange med en tilbagemelding om at den ikke var hvad personen ledte efter.
Denne gang svarede jeg ikke på spørgsmålet, men gjorde personen opmærksom på at eftersom det var 3. gang der blev skrevet med samme spørgsmål ville jeg gå ud fra personen ikke var oprigtigt interesseret og at jeg gerne ville at personen ikke kontaktede mig igen.

Svaret på dette var meget kort, efterfulgt af en utilfreds smiley.

Synes ikke jeg har været urimelig og har heldigvis ikke stødt på dette problem før, men har andre haft problemer som dette i forbindelse med salg af hest/pony eller andet.
Altså at samme "køber" skriver gentagne gange som var det første gang hver gang og stiller det samme spørgsmål gang på gang.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre med samme problem, salg af pony?
  • #1   2. mar 2016 Har ikke oplevet det, men mange der bliver ved med at skrive om ting der står i annoncen er ved at gøre mig sindsyg! Så træls folk ikke bare kan læse annoncen inden de spørger om alt muligt smiley

• #2   2. mar 2016 Helt sikkert, dem undrer jeg mig også over, men så længe det ikke er gentagelser kan jeg leve med det, men har man som her, skrevet på en pony, fået svar, konstateret at den ikke egner sig til det man søger, så "slet den" og lad være at tænke mere på den. Men at skrive flere gange, som om man håber på, at svaret ændrer sig virker for mig som spild af tid for begge parter.

• #3   2. mar 2016 Ja for dælen, der er mange der tror man ikke har andet at lave end at kigge på ligegyldige beskeder fra folk der mener du har en pæn hest, det er længe siden jeg har ønsket at have en hest til salg, og har for nyligt igen sat nogle til salg, jeg var kommet i tanker om inden for en time hvorfor jeg ikke har ønsket at sælge noget i flere år, det er træls at være sælger.
    Jeg har netop spildt 3 mdr på en køber og endnu 1,5 mdr på en anden.
    I galskab satte jeg så 4 til salg og har nærmest fortrudt med det samme

• #4   3. mar 2016 Jeg har prøvet det modsatte. Søgte på HN efter min kommende ridehest. Her kontaktede samme person mig et par gange, da hun havde en til salg. Hesten passede ikke på det jeg søgte og jeg takkede bare 'nej' på første og svarede ikke på samme besked et par dage efter, da hun prøvede igen. Af denne grund oplyser jeg heller ikke tlf nr i annonce pga useriøse henvendelser. Så kan jeg i stedet fokusere på de interessante emner der passer på mine søgekriterier som har skrevet og kontakte dem

• #5   3. mar 2016 Sjovt jeg fortrækker at folk ringer og finder dem der skriver useriøse

• #6   3. mar 2016 Jeg ringer også på annoncer jeg finder direkte interessante. Men søger jeg selv efter hest i en annonce som på HN så oplyser jeg ikke tlf.nr. Det skyldes folk bl.a. ringer og tilbyder mig en hest på 175 stg og jeg søger en på max 160 stg mens en anden regner med jeg vil være interesseret i hendes 17 årige pony til 60.000kr når min max alder er 10 år og max pris 30.000 kr.

• #7   3. mar 2016 Åh ja, heller ikke nemt at søge hest.

Jeg søgte specifikt ikke efter unge, ikke tilredne heste. Og hvad fik man tilbud på? Ja gæt selv...

Regner de med at når bare man ser lige netop deres hest, pony, så er glemmer man alle de krav man har til kommende hest?? Hmmmm

• #8   3. mar 2016 Det er også træls, til tider, at sælge ting.

Har en ubrugt, ægte læder hundesnor, nypris knap 400,
    En byder 100 kr smiley smiley
    Øh nej tak.
    Jamen så 150?
    Nope.

Jeg beholder selv den snor nu, den kan snilt bruges til at lufte kanin i, til den tid...

Kommentér på:
Andre med samme problem, salg af pony?

Annonce