29. jun 2012 Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.670
Da det hele startede..! Da det hele startede..!
Mange herinde som er aktive har været på i mange år, men hvordan startede det enlig?
Fortæl om det denne hyggelige, emn for mig blæsende og regnfulde søndag
Det hele startede:
Kan huske en af mine kammerater som også har hest sad på nettet og var på denne side "Hestegalleri", syntes det var mørkt i layoutet og fangede mig ikke, var ogsp kun 9 så det gav også mening..
Tror det var morgenen hvor Hestegalleri havde fået nyt Layout jeg tildfældigvis kom ind på siden, der var fyldt med hade emner over de nye funktioner kan jeg huske
Oprettede min pony, nogle dårlige billeder og ikke særlig mange havde jeg af ham.
Brugte ikke siden så meget først i sommeren 2012 hvor jeg også begyndte at ride seriøst, Hg har faktisk gjordt en stor tjeneste, det har fået mig til at føle mig som "alle de andre" man er velkommen her, hvis man altså tør se bag facaden. Vi er en stor familie herinde Men en vigtig ting i fremtiden er nok at jeg er kommet igang med at få taget en masse billeder, som jeg går op i. Hah ikke særlig mange billeder fra før HG, vi tog generalt bare ikke billeder, men ville jo gerne have nogle gode til profilen, og så måtte vi jo igang, sidst men ikke mindst er jeg blevet megte klogere på andres verdener og ikke kun min, hvor svært og hvor nemt det er at gøre de forskellige ting i hestene verdenen f.x
Og startede i 2011
Vil glæde mig til at høre jeres historie korte som lange
//Stephanie N M Poulsen
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.864
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.256
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.256
Der blev oprettet SINDSYGT mange falske heste. mindst 20 om dagen næsten
aug 2008
Følger: 241 Følgere: 291 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.831
Da jeg forsøgte igen, året efter, fandt jeg ud af, at hun bare var blevet afvist adskillige gange første gang jeg prøvede
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.017
jun 2012
Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.670
Hvorfor dog det. Syntes det er åndsvagt når man opretter en eller anden overnaturlig profil?
jul 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 2.710
Det var dengang man kunne lægge videoer ind uden at være VIP, og dengang man skulle betale for at tilmelde sig herinde..
Jeg begyndte også klart at gå mere op i billeder efter jeg kom herind
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 225 Heste: 6 Emner: 52 Svar: 663
jun 2012
Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.670
Men min veninde, oprettede sig senere 2012-13 og der skulle hun like siden for at det var gratis, nu er det bare generalt gratis -Heldigvis
Blogger
Følger: 88 Følgere: 1939 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.512
Heste har altid interesseret mig meget, og da jeg så fandt HESTEgalleri tænkte jeg - det er jo lige mig.
Desværre skulle man oprette en hest for at kunne bruge det, og jeg havde ingen parter på det tidspunkt, så jeg endte med at slette brugeren igen, fordi jeg simpelthen ikke gad at have en bruger jeg ikke brugte.
Så istedet var jeg på hunde- og kattegalleri.
Så kom jeg tilbage da jeg fik part på Tyra, og oprettede hende med det samme. Jeg var lykkelig, for nu kunne jeg endelig bruge hestegalleri.
Og siden har jeg været på hver dag, det var muligt.
Jeg elsker HesteGalleri. :))
Den dag idag bruger jeg ikke katte- og hundegalleri. xD
jun 2010
Følger: 33 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 81 Svar: 1.091
Jeg kan huske, ligesom Lamhavegaards Fjordheste, at min ikke var på min profil og jeg forstod ikke hvorfor. -Den var afvist, jeg var kommet til at sætte den under araber, fordi jeg ikke vidste man kunne sætte den under "Anden særlig race":-)
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.156
'jeg vil gerne udforde din ponzz,' åååh gud hahahah!
og puha jeg gav 19 kr. for at oprette mig!
Da det hele startede..!