666 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Da det hele startede..! Da det hele startede..!

Mange herinde som er aktive har været på i mange år, men hvordan startede det enlig?
Fortæl om det denne hyggelige, emn for mig blæsende og regnfulde søndag smiley

Det hele startede:
Kan huske en af mine kammerater som også har hest sad på nettet og var på denne side "Hestegalleri", syntes det var mørkt i layoutet og fangede mig ikke, var ogsp kun 9 så det gav også mening..
Tror det var morgenen hvor Hestegalleri havde fået nyt Layout jeg tildfældigvis kom ind på siden, der var fyldt med hade emner over de nye funktioner kan jeg huske smiley
Oprettede min pony, nogle dårlige billeder og ikke særlig mange havde jeg af ham.

Brugte ikke siden så meget først i sommeren 2012 hvor jeg også begyndte at ride seriøst, Hg har faktisk gjordt en stor tjeneste, det har fået mig til at føle mig som "alle de andre" man er velkommen her, hvis man altså tør se bag facaden. Vi er en stor familie herinde smiley Men en vigtig ting i fremtiden er nok at jeg er kommet igang med at få taget en masse billeder, som jeg går op i. Hah ikke særlig mange billeder fra før HG, vi tog generalt bare ikke billeder, men ville jo gerne have nogle gode til profilen, og så måtte vi jo igang, sidst men ikke mindst er jeg blevet megte klogere på andres verdener og ikke kun min, hvor svært og hvor nemt det er at gøre de forskellige ting i hestene verdenen f.x smiley

Og startede i 2011 smiley

Vil glæde mig til at høre jeres historie korte som lange smiley

//Stephanie N M Poulsen

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Da det hele startede..!
  • #1   3. nov 2013 Jeg startede med at låne en venindes konto og det fangede hurtigt min interesse, især det med stemmerne og udfordringerne synes jeg var sjovt. Efter nogle uger fik jeg min egen konto og så har jeg været aktiv lige siden. I starten handlede det mest om profilen, billederne og udfordringerne, men de senere år er det forummet der har fanget mig mest. Jeg har været her siden 2008 smiley

• #2   3. nov 2013 Åha det var nu meget det samme.. Jeg startede i 2004 =)

• #3   3. nov 2013 har også en profil på hundegalleri tilbage fra juli 2004 Og fik vist min hestegaleri på ca samme tidspunkt.. dengang var det gratis og der var intet marked =)

Der blev oprettet SINDSYGT mange falske heste. mindst 20 om dagen næsten

• #4   3. nov 2013 Kan huske jeg intet forstod først. Blev VED med at oprette min Freja, men lige lidt hjalp det, hun var bare ikke på min side.
    Da jeg forsøgte igen, året efter, fandt jeg ud af, at hun bare var blevet afvist adskillige gange første gang jeg prøvede smiley

• #5   3. nov 2013 Jeg kan virkelig ikke huske hvordan jeg faldt over siden, tror jeg har googlet privat part vejle eller sådan noget er gennem det er kommet ind. Det første jeg kiggede igennem her inde var nemlig en part annonce, fik faktisk parten som dog ikke holdt. Men efterfølgende har jeg købt og solgt lidt her inde, fundet fast part (har holdt i 15 måneder). Og så bruger jeg alt for mange timer her inde på ingen ting.

• #6   3. nov 2013 Camilla

Hvorfor dog det. Syntes det er åndsvagt når man opretter en eller anden overnaturlig profil? smiley

• #7   3. nov 2013 Min kusine var herinde, også ville jeg en dag også bare have en smiley

Det var dengang man kunne lægge videoer ind uden at være VIP, og dengang man skulle betale for at tilmelde sig herinde..

Jeg begyndte også klart at gå mere op i billeder efter jeg kom herind smiley

• #8   3. nov 2013 Jeg oprettede min profil april 2008, og var sammen med min daværende bedste veninde (samt partejer) vi havde lige været ude og ride ponyerne, og var taget hjem hos hende hvor vi lige fodrede kavle også smuttede vi ind, vi sad og spiste boller da hun loggede ind på hestegalleri, og viste mig hvad det var - hvorefter vi oprettede min profil, og jeg fik oprettet min part - med nogle super ringe billeder - men ind kom han da, jeg var ikke særlig aktiv det første lange stykke tid, men så blev jeg mere og mere aktiv og nu er jeg her.. smiley ok aktiv, tjekker tit og ofte.. smiley

• #9   3. nov 2013 Ja skulle også betale for at komme ind smiley
    Men min veninde, oprettede sig senere 2012-13 og der skulle hun like siden for at det var gratis, nu er det bare generalt gratis -Heldigvis smiley

• #10   3. nov 2013 Jeg oprettede mig med det samme, da jeg fandt siden.
    Heste har altid interesseret mig meget, og da jeg så fandt HESTEgalleri tænkte jeg - det er jo lige mig.

Desværre skulle man oprette en hest for at kunne bruge det, og jeg havde ingen parter på det tidspunkt, så jeg endte med at slette brugeren igen, fordi jeg simpelthen ikke gad at have en bruger jeg ikke brugte.
    Så istedet var jeg på hunde- og kattegalleri.

Så kom jeg tilbage da jeg fik part på Tyra, og oprettede hende med det samme. Jeg var lykkelig, for nu kunne jeg endelig bruge hestegalleri.
    Og siden har jeg været på hver dag, det var muligt.

Jeg elsker HesteGalleri. :))
    Den dag idag bruger jeg ikke katte- og hundegalleri. xD

• #11   3. nov 2013 Søgte på nogle "flad af"-videoer på google, og røg herind. Sad meget da jeg var mindre og så videoer, men på et tidspunkt oprettede jeg så bruger og hest:-)
    Jeg kan huske, ligesom Lamhavegaards Fjordheste, at min ikke var på min profil og jeg forstod ikke hvorfor. -Den var afvist, jeg var kommet til at sætte den under araber, fordi jeg ikke vidste man kunne sætte den under "Anden særlig race":-)

• #12   3. nov 2013 min veninde var herinde, og så måtte jeg jo også herind med naboes små ponyer smiley det var dog i 2006, 12 år gammel og det var nogle vilde forums jeg oprettede!
    'jeg vil gerne udforde din ponzz,' åååh gud hahahah! smiley

og puha jeg gav 19 kr. for at oprette mig! smiley

Kommentér på:
Da det hele startede..!

Annonce