At give op? Stævner... {{forumTopicSubject}}
Hej HG'mennesker!
Sagen er den at jeg havde meldt mig til et stævne i dag. Jeg følte at jeg var klar til det og det sidste stævne gik super godt!
Nå, men jeg flettede, sadlede op og gik over for at varme op. Lucile var sød og rolig. Ingen ting der.
Mens jeg varmede op begyndte jeg at blive svimmel, få kvalme og ryste af nervøsitet. Jeg prøvede at ignorer det, men det lykkeds på ingen måde. Jeg trak mig så og nu sidder jeg med dårlig samvittighed og er mega skuffet over mig selv.
Det er anden gang nu, hvor jeg trækker mig fra et stævne og det er 4. gang jeg starter et.
Jeg er ikke nervøs for at ride forkert eller få dårlige procenter, men for at hesten lige pludselig flipper ud.
Nu er mit lille problem så:
Skal jeg give op og stoppe med at melde mig til stævner eller skal jeg blive ved med at prøve. Jeg vil gerne ride stævnerne, men jeg gider ikke være så sur på mig selv hver gang.
God dag til jer andre!
Anna.
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
Jeg var også ved og bakke ud til mine stævner til og starte med fordi jeg var så nervøs men så nå jeg kom ind på selve banen så slog auto pilot faktisk bare til agtig og jeg gjorde bare tingene..
Men næste gang selvom du evt bliver skridt og det hele så rid i det mindste ind på banen og prøv.. er det helt skidt så meldt fra nå du er derinde det er der ingen skam i..
okt 2013
Følger: 13 Følgere: 45 Emner: 499 Svar: 4.160
aug 2011
Følger: 61 Følgere: 59 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 1.037
Jeg havde heller ikke regnet med at vinde eller noget. Men... Min hjerne lukker ned og jeg kan ikke tænke klart når jeg først er blevet nervøs...
aug 2011
Det havde også været planen, men bare ved tanken om at skulle derind var jeg ved at falde af hesten af svimmelhed.
Waterfall
Det var kun LC-klasser, så det er lidt svært.
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
men jeg har fået mig en sætning jeg sidder og gentager i mit hoved" jeg kan, jeg vil, jeg skal", og ellers sørge jeg for at huske mig selv på at trække vejret HELT ned i maven. den med vejrtrækning er utrolig vigtigt, og så har jeg altid en med der kender hesten fx, og altid kan tage en hånd i hesten, hvis der skulle ske noget, og så taler meget til mig når jeg varmer op, så jeg ikk sidder og tænker på alt hvad der ka gå galt
jun 2013
Følger: 95 Følgere: 84 Heste: 6 Emner: 220 Svar: 1.633
jun 2013
Følger: 95 Følgere: 84 Heste: 6 Emner: 220 Svar: 1.633
jul 2007
Følger: 209 Følgere: 213 Heste: 8 Emner: 58 Svar: 1.147
Jeg vil sige du næste gang skal ha en ven/veninde med som kan støtte dig i det, og så husk at trække vejret helt dybt.. det giver dig altså lige lidt ekstra ro og så vær positiv omkring det! Det skal bare være sjovt og hyggeligt at vise hvad du og din hest kan
aug 2011
Celina
Det troede jeg også, men som jeg skrev var sidste stævne en fantastisk god tur! Alligevel gik det sådan i dag.
Helena
Jeg gjorde det samme, bare tænkte mig selv ride mit program helt perfekt i går aftes og de sidste mange aftner, hvilket sikkert også gjorde at jeg ikke blev nervøs før.
aug 2011
Følger: 37 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 61 Svar: 921
Jeg griner af det fordi jeg ved at jeg ikke behøver at vinde for at være god!
Når du rider ind så hvis folk at du kan dit shit! Og så kan de tænke hvad de vil! Man skal være røvsnoppet (undskyld sprog) når man rider! Det er kun dig der kan gøre det rigtigt og forkert, det er en enmandssport så du skal tro på dig selv. Du kan ikke sætte din lid til andre.
Gå ind og spark røv! Og så fuck Anders politiker som min veninde og jeg siger til hinanden xD det er vores måde at sige fuck andres meninger på! XD
Du er bare nød til at prøve. Hvis hesten bliver bange hvad så? Så er den blevet bange og ikke mere. Der er ingen der hader dig fordi du ikke vinder eller lign. Hvad er det værste der kan ske? Tænk på det som derhjemme. Hvis man falder af så falder man af. Der er ikke så meget man kan gøre ved det Bare husk at nyd det og lad være at kigge på de andres heste. Det er kun DIG!
aug 2011
Haha, dejligt at høre at du er kommet over det og tak for det lange indlæg. Det hjalp lidt!
aug 2011
Følger: 37 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 61 Svar: 921
At give op? Stævner...