{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Det med at give op.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er begyndt at ride igen (snart i et års tid) efter 3-4 års pause, jeg var nød til at stoppe dengang, fordi jeg faldt af og ødelagde min ryg.. Men er heldigvis tilbage igen.
Nå men jeg er kommet på et spring hold nu, hvilket jeg er så glad for!
Problemet er bare at jeg føler bestemt ikke at jeg bliver bedre overhovedet... Min ridelære er dygtig, så det er jo ikke det.

Før jeg stoppede var jeg super god til spring, og elskede det virkelig.. Men når jeg ikke bliver bedre, så føler bare det samme for det mere.. Det føles som om om jeg bare ikke har det i mig mere?

Gode råd søges...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det med at give op..
  • #3   12. apr 2013 Rutine. Hvis du har mulighed for at lægge et par bomme ud når du rider. Så kan du øve afstande. 4 år er lang tid. Der går noget tid før afstande osv er der igen. Jeg kan kun sige tålmodighed, og arbejde. Jeg har selv holdt en lang pause med spring. Og det har taget lang tid, at få øjemålet tilbage igen

• #4   12. apr 2013 Hvad med at tage lidt ene undervisning? Så underviseren udelukkende kun har fokus på dig og din hest.

• #5   12. apr 2013 Jeg tænker også, er det bare en rideskole hest du rider på, er det jo heller ikke altid nemt at forbedre sig i spring, hvis hesten nu ikke kan?

• #6   12. apr 2013 Tak for jeres kommentar! :).

Jo Pernille, lige for tiden er det kun rideskole heste, men er ved at spare op til egen hest :).
    Hesten kan godt springe, men som mange andre rideskole heste, så er hun lidt dovnen til tider smiley

• #7   12. apr 2013 Man kommer ingen vejne før man begynder på privat undervisning, så det ville jeg anbefale dig. Måske kunne det også være en ide at skifte hest. Måske til en med mere potentiale, eller bare en med mere udfordring i. Personligt synes jeg man lære aller mest af at ride ungheste, men det kræver jo også at man har mod på det.

• #8   12. apr 2013 Man glemmer ikke at ride, men man kan ikke holde 3-4 års pause og vende tilbage til samme niveau. Så tror du ikke bare, at det er fordi du følte det kørte mere på skinner før du stoppede?
    Man mærker jo egentlig ikke, at man bliver bedre og mere erfaren. Og alting vil gå op og ned, så nogle gange vil du stoppe op og indse hvor meget du egentlig mangler at lære, hvorimod du andre gange indser hvor meget du i virkeligheden har lært smiley så måske du bare lige nu befinder dig et sted, hvor du ikke rigtigt kan se fremgang?
    Det kan selvfølgelig også være undervisningen og mange andre faktorer, men 9 ud af 10 gange må man se lidt indad i stedet for at fare til løsninger, som bygger

• #9   12. apr 2013 Den blev lige skudt afsted før den skulle smiley

*som bygger på beslutninger taget på andres bekostning.

• #10   12. apr 2013 Det kan du sagtens have ret i Lea, men tålmodighed til at komme op på det niveau som før, har jeg ikke rigtig.. Det kan bare gå hurtig...

Kommentér på:
Det med at give op..

Annonce