{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Så bliver man lidt stolt.. :) {{forumTopicSubject}}

Halløj

Læste her den anden dag endnu en af utallige tråde om, hvor meget ansvar man bør tage ifbm. staldkatte. Det gav mig lige lyst til at fortælle om følgende "solstråle-historie" smiley

Jeg står opstaldet på en gård uden nogen ejer/beboende - der er kun os, som har lejet os ind med vores heste, og det er derfor os alle der skal blive enige om hvordan tingene skal foregå, samt stå for at det hele spiller derude.

Vi har tre staldkatte - alle neutraliserede.

Da jeg kommer derud i går ser jeg at vores hankat er lukket inde i rytterstuen og ser ganske øm ud med "hagesmæk" (krave ud af stof) og dræn i det ene ben, som absolut ikke ser ud til at have det godt... En af opstalderne derude fandt den åbenbart i forgårs med et meget skidt ben, og kontaktede derfor vores formand og fik grønt lys til at køre den til dyrlægen. Den er formentlig blevet skambidt i benet af en ræv eller hund, så vidt jeg ku' forstå.

Er simpelthen så stolt af at stå i en stald, der tager ansvar for staldkattene, selvom der ikke er nogle af os der ejer dem personligt. Og er stolt af at stå i stald med sådan en med-opstalder der handler så hurtigt, når en "sølle staldkat" lider.


Syntes bare lige jeg ville modsvare de påstande der er om, at INGEN gider poste penge i en "sølle staldkat" smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så bliver man lidt stolt.. :)
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.710
    #2   25. okt 2013 Og jeg har så redet i en stald, hvor de har min. 10 staldkatte, og de anskaffede sog dem selv en overgang - de vil så ikke gøre noget ved de kære katte..

    Selvom de selv har sagt ja til at have dem, og tage dem til sig er de fuldstændige ligeglade, kattene kan ligge halvdøde uden de gøre noget..

    Og hvis de endelig gør noget, så bliver katten smidt i en sæk, kørt væk og skudt, skyder de så den forkerte kat, så griner børnene bare -,-

    Det så sådan en stald jeg har været i, forfærdeligt!!


  • #3   25. okt 2013 Nede på den gård jeg rider ved har manden ikke selv valgt at have vild katte i stalden, men alligevel sætter han vand og mad frem til dem så de kan få noget at spise. smiley

  • #4   25. okt 2013 Ej hvor fedt at høre alligevel!:)

    Det er virkelig rart når nogen vil sørge for en kat, eller bare hele taget et andet dyr, som man egenligt ikke ejer!:))


Kommentér på:
Så bliver man lidt stolt.. :)

Annonce