{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

råd søges {{forumTopicSubject}}

Hej piger jeg søger lidt råd her inde da det er det eneste sted min mand ikke kommer smiley sagen er at jeg for 4 måneder siden fik et barn, men nu er jeg begyndt at føle mig lidt usexet og jeg føler jeg har brug for der skal ske en forandring men hvad jeg har brug for at kunne føle min mand finder mig tiltrækkende. Hvad kan jeg gøre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  råd søges
  • #1   16. okt 2013 Spørg ham om hvad han finder tiltrækkende? smiley

• #2   16. okt 2013 Begynde at spise sund og træne din krop..
    Til trods for jeg kun er 18, har jeg altid følt mig usexet og mistet lysten til sex, fordi jeg ikke synes jeg var særlig sexet.. Jeg er nu igang med at træne min krop og ændre livsstil og gøre mere ud af mig selv, dette gør at man føler at man gør noget godt for sin krop og derved gør den mere sexet smiley

• #3   16. okt 2013 Det er da også hårdt at føle sig sexet når man har et 4 mrd gammelt barn. Thumbs up til dig for at have overskuddet! smiley

• #4   16. okt 2013 Jeg tror helt sikkert, at din mand elsker dig og synes du er sexet uanset hvad, men hvis du selvfølgelig ikke selv synes det skal du gøre noget ved det smiley Ændre livsstil? Træne? Bare noget du føler dig godt tilpas med smiley

• #5   16. okt 2013 Det gjorte rigtig meget for mig efter fødslen, at min mand gav komplimenter og gav udtryk for at jeg stadig var skøn og at han havde lige så meget lyst til mig som før vi fin børn......på trods af løst maveskind, strækmærker, ømme bryster osv. Godt man elsker sine børn, for ellers tilgav man dem sg aldrig smiley
    Du må acceptere din krop som den ser ud i øjeblikket, for det tager tid at ændre og så må du gøre hvad du kan for at tage dig godt ud og så læg lidt an på din mand ind imellem. Han elsker dig sikkert højere end nogensinde og vil hellere end gerne vise det. Så må du blot sige til ham at du også har behov for at høre at du er attraktiv. Klø på med at pleje parforholdet og glem ikke hinanden i mængden af bleer, trælse nætter, hektiske spisesituationer og hvad små poder ellers velsigner en med smiley

• #6   16. okt 2013 Min egen oplevelse af at få børn, er at kroppen gennemgår ufattelig mange forandringer på rekord tid og det er svært mentalt at følge med. Desuden drøner hormonerne gennem kroppen og det påvirkede helt sikkert min lyst till at være "kæreste". Alt energi gik til amning, bleskift, babygråd og de få stille øjeblikke der var, prioriterede jeg at sove.

Det der virkede for mig var; gør nogle ting DU har lyst til (skønhed og følelsen af at være nok for din mand starter indefra, med at du har det godt med dig selv). Dyrk motion - for eksempel gåtur med barnevognen - det strammer kroppen op og giver psykisk overskud. Tag en tur forbi frisøren, wellness centeret, massøren... eller hvad der nu er i dit område, der får følelsen af selvforkælelse op i dig. smiley

Tjaeh... det var hvad der virkede for undertegnede...

Mvh Malene

• #7   16. okt 2013 Tusind tak for alle jeres råd, og tror jeg vil gøre noget jeg føler jeg bliver mere sexet af så jeg vil bestille en tid hos frisøren og få en make over smiley

Kommentér på:
råd søges

Annonce