Forum kategorier

Voksen rytter på fjordheste

Voksen rytter på fjordheste

Medlemmer: 80
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Stævner uden for eget distrikt Hej allesammen Ved I om det er det tilladt at starte klubstævner udenfor ens eget distrikt? Altså jeg er medlem af d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. nov 2012
Visninger:
462
Genoptræning Hejsa Jeg brækkede benet i marts, og har derfor ikke kunnet ride. Det betyder så, at både jeg og hesten er kommet geva...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jul 2012
Visninger:
622
Barfodet Pipi har gået med sko pga ømhed i fusserne, på grusveje, først red jeg ikke meget i naturen på hende, men det er jeg ko...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. mar 2012
Visninger:
416
Grønhøjgårdens Mummie Hej alle er der nogle som kender denne hest? Jeg solgte for 3½ år siden mit hoppe føl efter min fjordhoppe Eja og faren...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jan 2012
Visninger:
550
Forsikring?? Hvilken forsikring har i på jeres fjordheste? Hvad er prisen og hvordan er den så dækket?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. nov 2011
Visninger:
327
Fjordheste på Facebook Jeg har lavet en side til alle os der holder af fjordheste, Kom og vær med, deltag med et skrive om jeres oplevelser og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. okt 2011
Visninger:
437
Terrænprøve Jeg kunne rigtig godt tænke mig at starte terrænprøve med min hoppe, kan dog læse i reglerne at 3 ringsbid ikke er till...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. aug 2011
Visninger:
358
Sadel hvad bruger du? Jeg leder efter en kombi sadel til min lidt kraftige fjordhest og syntes slet ikke at jeg kan finde noget, andet end st...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. aug 2011
Visninger:
346
Fjordhest i Tilridning? Ja, jeg har besluttet mig for at sende min skønne dreng i tilridning, så grundstenen kan blive lagt imens jeg kommer mi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jun 2011
Visninger:
720
Hjælp søges til ridning af fjordhoppe Skrevet: 16-05-2011 21:58:25 Slet hele emnet  Hejsa, er der nogen herinde, der bor tæt på Farsø, som har lyst...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. maj 2011
Visninger:
395
Fif til klipning af stritman Når jeg klipper Tonto, så ligner det altid, at han har været angrebet af en psykotisk bæver. Der er takker, huller her...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. maj 2011
Visninger:
579
Mundkurv Jeg skal have fat i en mundkurv til min fjordhoppe da hun er blevet meget tyk af græsset allerede. Hvad størrelse pass...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. maj 2011
Visninger:
242
Quick Help Spray med 80% Aloe Vera Nogle som har erfaring med dette produkt som de vil dele?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. maj 2011
Visninger:
284
Ride/kørekammerat Er der nogen i nærheden af Hvalpsund/Alstrup området, der savner en ride eller kørekammerat ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. mar 2011
Visninger:
364
Tilkørsel af gammel hoppe Hun er fra 1996, tror I det kan lade sig gøre?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2011
Visninger:
281
Video fra et udklædningsshow i USA Halløjsa, her er en lille sjov video fra over there. http://www.youtube.com/watch?v=RulGN4aaw8k&feature=related ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jan 2011
Visninger:
279
Udstyr til fjordhesten Halløjsa, nu er det sådan at jeg har fået overdraget ansvaret for tilridningen af min kærestes unghest, og jeg faldt o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jan 2011
Visninger:
501
Kælke sele Hej kan i huske man engang kunne købe en sele til at have kælken efter og så der skulle sidde en på hesten og styre den...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. dec 2010
Visninger:
532
Ang hestepas Jeg har en fjordhoppe med blå stamtavle og brændemærke. Hvordan skal jeg gribe tingene an med hendes pas?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. nov 2010
Visninger:
469
Så er sommerferien ved at være slut for min fjordhoppe, som ikke har været afsted på græs andet end 2 mdr i år da hun bliver for tyk. Hun skal hjem i løb...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. aug 2010
Visninger:
250

Annonce