{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring, hjælp!
  • #1   20. aug 2013 Jeg har min forsikret hos tryg, de betaler 75% af alle mine dyrlæge regningen ( pånær vacc.) De har aldrig stillet spørgsmål til noget og der har aldrig været problemer hos dem smiley Har dog ikke det bedste og sige om Firsthorse hesteforsikring, da en af mine veninde havde en masse balladen med dem da hendes hest skulle aflives.

Rigtig god ide med en forsikring! Især en god sygeforsikring smiley

• #2   20. aug 2013 Jeg har alm. Brand. Den er lidt billigere end tryg men de dækker så kun 60% af dyrlægeregningerne.
    Jeg har kun gode erfaringer med dem (har liv, uanvendelighed og dyrlæge forsikring ved dem). Har desværre fået udbetalt en livsforsikring og en uanvendelighed på mine 2 gamle heste og en bunke dyrlægeregninger har de refunderet. Har kun mødt hjælpsomme mennesker hos dem smiley
    Har hørt fra min dyrlæge at Tryg, Alm. Brand og Codan (deres heste forsikring hedder vist noget andet) er de selskaber der er nemmest at arbejde med.

• #5   21. aug 2013 Jeg har hos TopDanmark. Og de har været dybt profesionelle. Ingen slinger i valsen. Havde kun haft dem i 14 dage, da jeg måtte bruge dem på min daværende hest. Ingen problemer med udbetaling, og jeg fik sågar penge retur!!! for policen, da min hest blev aflivet kort efter. Så fik 11 måneder betalt forsikringsperiode retur!

Der er forskellige muligheder for dækning hos dem. smiley

Kan ikke anbefale FirstHorse. Meget dyre og ingen hjælp, når der er behov for det.

• #6   21. aug 2013 har min hos tryg, og der har ikke været problemer med udbetalning på dyrlæge regninger...
    Det havde jeg heller ikke ved first horse..
    Dog har jeg haft en utrolig dårlig oplevelse med kongeriet danmarks hesteforsikring, mener jeg de hed.. Som opkrævede ekstra da min hest var blevet aflivet.

• #7   21. aug 2013 Dansk hesteforsikring. Har ALTID udbetalt lyn hurtigt og aldrig problemer eller fx langvarige udredninger da min hest skulle erklæres uanvendelig....

• #8   21. aug 2013 Tak for hjælpen alle sammen! smiley

Kommentér på:
Forsikring, hjælp!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce