{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

HJÆLP!! FORSIKRING! {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG'er!!
Jeg står og skal købe hest. smiley
Men jeg kan ikke bestemme mig for mig jeg skal uanvendelig forsikre hende?
Har i nogle gode/dårlige erfaringer med det? Og hvad syntes i generelt, god eller dårlig ide? smiley
Håber i kan give lidt hjælp, er på herrens mark og det er første gang jeg skal købe hest. ;b

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP!! FORSIKRING!
  • #1   22. dec 2010 uanvendelighed er altid en god ide da livs kun bliver udbetalt hvis hesten lider i følge dyrværnsloven eller lægger død på marken

• #2   22. dec 2010 Jeg synes det er en meget god forsikring at have. Det giver en slags økonomisk tryghed. Det er jo megasurt at gå ud og bruge en masse penge på en hest, hvis den bliver skadet og du så kun kan sælge den for en fjerdedel af hvad du gav for den. Hvis du får den uanvendelighedsforsikret får du jo udbetalt halvdelen af forsikringssummen, hvis du vælger ikke at aflive, og hvis du vil aflive, kan du jo få hele summen.

• #3   22. dec 2010 Synes også det er en god ide at have uanvendeligheds forsikret sin hest hvis man køber den som ridehest.

En hoppen med super stamtavle og fri for røngten fejl ville jeg måske unlade at forsikre da den kunne gå i avlen smiley

Kommentér på:
HJÆLP!! FORSIKRING!

Annonce