{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Forsikring - HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

HEJ! smiley

skal have min DV hoppe forsikret.. hun er 5 år gammel.

hvordan og hvorledes..
altså jeg er lidt lost..
hun skal i hvert fald sygeforsikres, men er det smart også at livs - og uanvendeligheds forsikre hende? jeg vil bare gerne være sikker på hvordan jeg er bedst sikret hvis der skulle ske noget.. men ja, hjælp tak.

ved ikke hvad der er dyrt og hvad der er billigt indenfor hesteforsikring..

hvilket selskab er godt?
har hørt at Tryg ikke er ret gode til at udbetale pengene hvis der sker noget, så dem er jeg ikke så glade for + har hørt de er lidt dyre end andre.

hvad er smart og hvad skal jeg gøre med det? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring - HJÆLP!
  • #1   21. maj 2012 Liv og uandvendeligheds forsikring er guld værd. De dækker hestens død.
    Liv dækker hvis hesten skal aflives af dyreværnsmæssige årsager.
    Mens uandvendelighed dækker hvis hesten er færdig som ridehest - hvis det er ridehest den er forsikret som.
    Sygeforsikring er også fantastisk . Jeg nåede at have min hoppe i 10 år før jeg fik behov for den, men så brugte jeg den tilgengæld også op, hun blev syg på hver side af hvornår min forsikring starter nyt år. dvs. første gang brugte vi et år og anden gang brugte vi 2. år.

Hun var forsikret i tryg, med en 10 år gammel forsikring så vilkårene og priser er lidt anderledes end idag.
    Men jeg var glad for tryg og fra indsendt regning gik der maks 14 dage så stod pengene der! og nåede immervæk at sende en 3-4 ind.
    Og da jeg får hende erklæret uanvendelig, og sender dyrlæge erklæringen til forsikringen går der kun en uge så er godkendelsen i hus. og en uge senere får hun fred. knap 2-3 uger efter ligger mine forsikringspenge på kontoen.
    Så kun ROS til tryg fra min side af!

• #3   21. maj 2012 Du ringer og beder om priser, så sender de dig et stykke papir som dyrlægen skal udfylde, og noget du skal udfylde, og vupti dupti har du din forsikring.

Jeg har selv 1st horse, og er rigtig glad for det. Der kan du lave en online begæring smiley

• #4   21. maj 2012 Jeg har hørt, at Alm. Brand er gode. Jeg bruger dem også, men da han har spat, er han kun ansvars forsikret. Jeg har endnu ikke haft brug for dem, så kan kun dele andres erfaringer.

• #5   21. maj 2012 Jeg havde en hoppe der var syg i lang lang tid og hun var forsikret i tryg.. Nåede at bruge hele sygeforsikringen det ene år og de udbaltalte uden problemer året efter brugte jeg næsten halvdelen inden jeg mistede hoppen ved en ulykke. livsforsikringen stod på min konto indenfor en uge...

Jeg har kun godt at sige om tryg ja de er lidt dyrere men der er aldrig problemer med dem.

har en anden i first Horse og dem vil jeg ikke anbefale til nogen

• #6   21. maj 2012 ring for få nogle uforpligtende tilbud smiley

jeg har alm brand. både, liv uanvendelig og syge, og er superglad for det. harvirkelig haft brug for min sygefors. så den er super at have smiley

• #7   21. maj 2012 Under ingen omstændigheder nærm dig firsthorse. De kæmper alt hvad de kan for at slippe uden om betaling og alt andet. Jeg skal aldrig have noget at gøre med dem igen, og er godt nok glad for at min dyrlæge var så stadig og dygtig, ellers havde min prinsesse måske ikke fået ro endnu smiley

Så aldrig First horse!!

• #8   21. maj 2012 Tusind tak for svar!! Jeg vil prøve at ringe til alm. Brand, tryg og vil også prøve dansk hestefotsikring, da jeg har hørt godt om dem(;

• #9   21. maj 2012 til jer der fraråder 1st horse..

Hvilke dårlige oplevelser har I haft med dem?? Jeg er nemlig også forsikret hos dem.

Kommentér på:
Forsikring - HJÆLP!

Annonce