1.047 visninger
|
Oprettet:
Forsikring - HJÆLP! {{forumTopicSubject}}
HEJ!
skal have min DV hoppe forsikret.. hun er 5 år gammel.
hvordan og hvorledes..
altså jeg er lidt lost..
hun skal i hvert fald sygeforsikres, men er det smart også at livs - og uanvendeligheds forsikre hende? jeg vil bare gerne være sikker på hvordan jeg er bedst sikret hvis der skulle ske noget.. men ja, hjælp tak.
ved ikke hvad der er dyrt og hvad der er billigt indenfor hesteforsikring..
hvilket selskab er godt?
har hørt at Tryg ikke er ret gode til at udbetale pengene hvis der sker noget, så dem er jeg ikke så glade for + har hørt de er lidt dyre end andre.
hvad er smart og hvad skal jeg gøre med det?
maj 2010
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 752
Liv dækker hvis hesten skal aflives af dyreværnsmæssige årsager.
Mens uandvendelighed dækker hvis hesten er færdig som ridehest - hvis det er ridehest den er forsikret som.
Sygeforsikring er også fantastisk . Jeg nåede at have min hoppe i 10 år før jeg fik behov for den, men så brugte jeg den tilgengæld også op, hun blev syg på hver side af hvornår min forsikring starter nyt år. dvs. første gang brugte vi et år og anden gang brugte vi 2. år.
Hun var forsikret i tryg, med en 10 år gammel forsikring så vilkårene og priser er lidt anderledes end idag.
Men jeg var glad for tryg og fra indsendt regning gik der maks 14 dage så stod pengene der! og nåede immervæk at sende en 3-4 ind.
Og da jeg får hende erklæret uanvendelig, og sender dyrlæge erklæringen til forsikringen går der kun en uge så er godkendelsen i hus. og en uge senere får hun fred. knap 2-3 uger efter ligger mine forsikringspenge på kontoen.
Så kun ROS til tryg fra min side af!
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.075
http://hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=864866
jan 2008
Følger: 194 Følgere: 190 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 489
Jeg har selv 1st horse, og er rigtig glad for det. Der kan du lave en online begæring
mar 2007
Følger: 136 Følgere: 125 Heste: 1 Emner: 126 Svar: 2.975
apr 2006
Følger: 32 Følgere: 31 Heste: 7 Emner: 109 Svar: 377
Jeg har kun godt at sige om tryg ja de er lidt dyrere men der er aldrig problemer med dem.
har en anden i first Horse og dem vil jeg ikke anbefale til nogen
maj 2004
Følger: 137 Følgere: 137 Heste: 10 Emner: 17 Svar: 1.374
jeg har alm brand. både, liv uanvendelig og syge, og er superglad for det. harvirkelig haft brug for min sygefors. så den er super at have
okt 2009
Følger: 45 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 285
Så aldrig First horse!!
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 62 Heste: 7 Emner: 41 Svar: 341
jun 2004
Følger: 18 Følgere: 19 Heste: 8 Emner: 114 Svar: 363
Hvilke dårlige oplevelser har I haft med dem?? Jeg er nemlig også forsikret hos dem.
Forsikring - HJÆLP!