1.007 visninger
|
Oprettet:
Jeg vil ikke have en fjordhest. {{forumTopicSubject}}
det høre jeg så mange gange! for fjordheste er dovne og de kan ikke springe også er de stædige osv osv osv. ej helt ærligt, det passer jo ikke, Ditte kan da springe, hun er ikke doven, stædig er hun både og. jeg høre det så tit, hvad med jer?
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.875
Jeg kan ikke bruge andres underlige holdninger til noget, og jeg forventer ikke at andre skal falde på halen over mine heste.
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det er så vigtigt, hvad andre mener og tror om jeres heste? Vær dog glad for hestene og blæs på andres mening - som i øvrigt ofte kommer af uvidenhed
jan 2013
Følger: 19 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 31 Svar: 262
jan 2013
Følger: 19 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 31 Svar: 262
dec 2007
Følger: 53 Følgere: 195 Heste: 13 Svar: 422
Folk der siger at de ikke duer til noget særligt, er dem der har fundet sin element i sportsheste/ponyer, hvilket er lige så godt som os der har fundet vores element i de dejlige Fjordbamser. Desuden har har jeg det helt fint med det, for så er der flere Fjordheste til dem der fortjener dem!
Bare ignorer dem der sige de ting, de ved desværre ikke bedre.
okt 2009
Følger: 11 Følgere: 11 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 90
Jeg skal tit høre på de kommentare og andet dårligt on vores skønne fjord ponyer/heste.
jan 2004
Følger: 190 Følgere: 189 Heste: 40 Emner: 120 Svar: 3.713
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 2 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 46
Mange tror også at de kan få en fjordhest til ingen penge, for det er jo bare skovtursheste.
Syntes dog efterhånden at folk er begyndt at få øjnene mere op for dem, efterhånden som der kommer flere af dem på stævnepladserne..
Den værste jeg har hørt når folk får at vide at jeg har fjordheste, er kommentaren "Jeg har så en RIGTIG hest". Oftest fra folk der har dv'er.. Hvortil jeg svarer at det jo også er fint nok, hvis man er tilfreds med blandingsprodukter
dec 2007
Følger: 53 Følgere: 195 Heste: 13 Svar: 422
Jeg vil ikke have en fjordhest.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside