{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil ikke have en fjordhest.
  • #1   6. aug 2013 Ja, det hører jeg også tit - men jeg lader det gå ind gennem det ene øre og ud gennem det andet.

Jeg kan ikke bruge andres underlige holdninger til noget, og jeg forventer ikke at andre skal falde på halen over mine heste.

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det er så vigtigt, hvad andre mener og tror om jeres heste? Vær dog glad for hestene og blæs på andres mening - som i øvrigt ofte kommer af uvidenhed smiley

• #3   6. aug 2013 det er ikke fordi at de siger det om min hest, det er mere det at de siger alt det, men mange af dem har aldrig siddet på ryggen af en fjordhest!:-)

• #4   6. aug 2013 ROSALINA: dejligt at høre:-)

• #5   6. aug 2013 Fjordhesten kan sagtens springe osv. men vi skal huske på at selvom det er en dejlig hest, så er den ikke "egnet" til høje dressur og springklasser, som fx fremavlede pony/hesteracer er. Den er fremavlet som trækhest og af sind er de stædige, stærke og finder sig ikke i hvad som helst.
    Folk der siger at de ikke duer til noget særligt, er dem der har fundet sin element i sportsheste/ponyer, hvilket er lige så godt som os der har fundet vores element i de dejlige Fjordbamser. Desuden har har jeg det helt fint med det, for så er der flere Fjordheste til dem der fortjener dem! smiley

Bare ignorer dem der sige de ting, de ved desværre ikke bedre.

• #6   6. aug 2013 hvad der kommer ind kommer også ud.
    Jeg skal tit høre på de kommentare og andet dårligt on vores skønne fjord ponyer/heste.

• #7   6. aug 2013 Hehe for en del år siden da jeg havde min gamle fjordhoppe Cilla, var jeg kommet ud og arbejde på en rideskole. Første gang jeg red gik hun jo fint til biddet og de gloede vældigt. Bagefter sagde en at hun ikke troede at fjordheste kunne gå til biddet, det havde hun aldrig set før haha

• #8   10. aug 2013 Det må folk jo selvom smiley
    Mange tror også at de kan få en fjordhest til ingen penge, for det er jo bare skovtursheste.
    Syntes dog efterhånden at folk er begyndt at få øjnene mere op for dem, efterhånden som der kommer flere af dem på stævnepladserne..

Den værste jeg har hørt når folk får at vide at jeg har fjordheste, er kommentaren "Jeg har så en RIGTIG hest". Oftest fra folk der har dv'er.. Hvortil jeg svarer at det jo også er fint nok, hvis man er tilfreds med blandingsprodukter smiley

• #9   11. aug 2013 Ha ha Christina, den husker jeg da lige! smiley

Kommentér på:
Jeg vil ikke have en fjordhest.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce