{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  for / imod logo/vandmærke?
  • #1   23. jul 2013 Jeg syntes man skal skrive det i hjørnet.. smiley
    Jeg syntes at skrift midt på billedet ødelægger det hele.. smiley

Hellere tydeligere i hjørnet end midt på billedet..

- Bare min mening smiley

• #2   23. jul 2013 Har intet imod vandmærker, syntes dog ikke det skal tage fokus fra billedet, så et lille logo nede i hjørnet er fint.
    Bruger ikke selv logo(endnu) men ville nok gøre like, sådan hvis jeg skulle. smiley

profilbillede
  • #3   23. jul 2013 Jeg bruger mit vandmærke, så folk kan se at det er mine billeder. Folk må bruge dem som de vil, bare de ikke fjerner vandmærket, hvilket også er derfor jeg sætter dem midt på billedet. Vis jeg tager penge for dem, så sætter jeg det nede i hjørnet, så det ikke irritere kunden smiley

• #5   24. jul 2013 når jeg fotografere til stævner og div. arrangementer sætter jeg mine initialer diskret i hjørnet, af den grund at jeg har prøvet folk lægge billederne på nettet og bruge dem som de vil (skrive det er nogle de selv har taget). derudover opfordrer jeg folk der bruger dem hvilket er fuldkommen gratis til at skrive hvem der har taget billedet. Jeg er personligt ikke til fancy foto navne eller logoer/vandmærke da jeg syntes de tager alt for meget opmærksomhed, derfor har jeg bare valgt at sætte mine initialer. Jeg har ikke selv prøvet at sælge billeder, men ville aldrig give penge for et billede hvor der er vandmærke på:-D

Kommentér på:
for / imod logo/vandmærke?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce