{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Stop signal {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Lige pt. Døjer jeg med et 'problem'.
Min part har ikke rigtig noget stop signal.
Hun kan godt stoppe, og også ved hjælp af stemme kun.
Men nogen gange virker det som om hun bare er lige glad, og maser der ud af.

Fx, hvis vi træner på banen fra jorden. Vi går ned i den ene ende, og jeg stopper op.
Så kan hun så fortsætte med at gå, og ignorerer mig fuldstændig smiley
Og tryk i grimen virker heller ikke, det går hun direkte imod.

Hvordan kan jeg lærer hende et stopsignal som virker?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stop signal
  • #1   13. maj 2013 Gør dig stor, evt. sig en høj "Hey" lyd, korte tag i grimen og bak hende på plads igen smiley Og sådan fortsætter det smiley Og så pust ud og vær afslappet når hun er på plads igen smiley
    Start selvfølgelig med dit signal, og reagerer hun ikke, så kan du evt. gøre som jeg har skrevet. Og så ros meeeget når hun stopper kun på dit signal, uden at du skal være stor smiley Og endelig ikke ros for meget når du har bakket hende på plads, for hun skal ikke have ros for ikke at reagere efterfølgende så at komme på plads. Bedst er bare at gå videre med det samme smiley

I longe gør jeg sådan at jeg stopper op, tager hånden frem mod hendes hoved og siger "woah", så stopper hun. Når jeg går med hende, gør jeg det samme, men hånden kommer bare om på hendes bringe istedet. Eller, ikke hver gang, men nogle gange.

Og så husk korte, faste tag i grimen, da hypperne bare går imod det lange tag smiley
    Håber at du kunne bruge det smiley

Kommentér på:
Stop signal

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce