{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Mine forældre støtter mig ikke.. {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
For er halvt år siden fik jeg et føl som også er min første hest!
Kraget var at han skulle stå i nærheden af os, det gør han nu, men kan ikke fordrage det sted han står..
Der er rodet, vildt meget bagtaleri, ting forsvinder, folk behaldler ikke hinandens heste særlig godt!
Derfor vil jeg gerne flytte ham. MEN mine forældre siger det skalære i samme by, der er kun to rideskoler ud over den der gård og der vil jeg ikke hen med en plag!
Jeg har så spurgt mine forældre om vi ikke kan rykke ham til nabobyen hvor min part også står ( 4 km længere væk end han allerede er) MEN NEJ.

Mine forældres grunde er 1 1/2 time på transport hver dag - det passer ikke jeg kan cykle der ud på 30 minutter.
Og det tager ialt 15 minutter hvis jeg tager toget.
De siger der ikke er opsyn 24/7 - det er der, der bor nogle på gården og de er altid hjemme!
De siger at han ikke har mulighed format blive passet i ferierne - hvis der er noget de har SÅ ER DET DET!

Jeg har et lorte socialliv ude der hvor jeg står nu. Og er helt grædefærdig!
Min mor og jeg har lige været oppe og skændes hvor huN sagde hun ville sælge ham hvis der var mere brok...
Jeg synes hun er for hård da jeg jo bare ønsker det bedste for min hest og jeg.
Derudover siger hun at jeg slet ikke ved hvad det vil sige at have hest, fordi jeg ikke er startet på gymnasiet endnu!
Jeg er simpelthen så såret og ked af det
Hvad skal jeg stille op? smiley

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Mine forældre støtter mig ikke..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce