{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Halt;( {{forumTopicSubject}}

Ja, igår skulle jeg så ud og ride for første gang i min sommerferie (Har haft græsallergi, så har slet ikke kunne være ude)

Og hvad mon så der sker når man skal ud og hente sin hyp?. Den er selvfølgelig STOKHALT, på højre bagben. Hun støtter næsten ikke på det.

Mine forældre er selvfølgelig i Prag i den her weekend (er kun 14 år)

Så jeg kunne ikk rigtigt tage stilling til,, om jeg skulle ringe til dyrlæge eller hvad. Så jeg ringede til min tante, som boor her i nærheden, hun har også heste. Hun kom så og så hende, og gav tiladelse til jeg kunne ringe til dyrlægen. Så jeg ringede her i morges, og han kom ved 10.30 tiden.

Jeg havde det bare SÅ dåligt!. .

Men dyrlægen kom, og det skal lige siges, at hun støttede lidt bedre på benet. Han kunne ikke finde nogen hovbyld, men der var en chance for den sad så højt, at han ikke kunne mærke den. Anden mulighed var at den havde brækket vingebenet.

Så nu skal hun bades i sæbevand, og hvis det ikke bliver vedre inden torsdag skal jeg ringe, og hun skal have en speciel sko på, og så må jeg ikke ride i 5-6 uger.

Så håber virkelig at det er en hovbyld.

Men må smutte nu, skulle bare lige fortælle det. Smutter over til en veninde, som har et giga badebassin:)

Hyg jer derude;)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halt;(
Kommentér på:
Halt;(

Annonce