Forældre støtte ? {{forumTopicSubject}}
Her sidst jeg var til stævne, var jeg og mine veninder ude og ride en lc1 alle sammen, men ingen af deres forældre var mødt op?? Kun mine :(?
Støtter deres forældre ikek deres ridning eller hva? Jeg har aldrig set min venindes forældre til vores stævner :(?
Og her snakker vi nok om 10-15 stævner :-*?
Mine forældre går mehga meget op i ridning og heste..!
Både min mor og far.. Min far er langbrugs mand og min mor har redet i 38 år.. så nogle gange får jeg undervisning af hende..!
Men det jeg mener er.. Hvis man har givet sit barn en hest, hvorfor så ikke støtte barnet op til stævner?
Min veninde er en vildt go rytter bortset fra at hun ikke har forældre støtte?
Hendes søster får meget støtte ti lhendes håndbold.. og det samme med hendes storerbror som spiller fodbold, men hun har inegn støtte?
Hvad er jeres mening om dette?
*Jeg får næsten skæld ud over jeg rider forkert elelrl aver fejl elelr ikke får mange point :P! hehe..
sep 2007
Følger: 44 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 73 Svar: 1.066
Men jo synes også de burde støtte hende i hendes interesse, når de støtter hendes søskende så meget i deres.
maj 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 20
Min mor tager som regel med mig til stævne, medmindre det er for langt væk. Har også fortalt hende, at jeg gerne vil have hende med som opbakning og hjælp under stævnet.
Men kender flere, hvis forældre ikke interessere sig, og de bruger deres venner i stedet for.
nov 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Heste: 1 Svar: 351
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Heste: 2 Svar: 15
ps. har ikke selv en pony/hest...!
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
nu er jeg ikke til stævne hver weekend men når jeg endelig er, (Omkring 2 gange om året) så tager hun emd ser mit program og køre så vider til min lillebror fodboldt kamp som hun er med til HVER og jeg mener virkelig HVER weekend,
så står for det meste selv for det hele, og er jeg mega ked over,
Men mor har redet siden hun var ´barn og så holdt lidt pauser, men derfor kunne hun da godt stytte mig lidt, og hvergang jeg nævne stævne siger hun, jamen der koster jo mega mega meget og dte har vi altså ikke penge til,
nej det ved jeg godt, men du betaler dyre domme for min lillebror,
har ondt af alle jer uden forældre stytte ved hvordan i har det, og jer med støtte, hver glad for det.
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 52
Jeg misunder jer hvis forældre støtter jer. Hvor er i heldige
aug 2006
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 186 Svar: 2.204
dec 2004
Følger: 91 Følgere: 91 Heste: 2 Emner: 628 Svar: 3.908
Hvorimod min far ikke interesserer sig en skid for hverken mig eller min bror :s. Det er sQ lidt nedern, men der er jeg bare glad for, at min mor ikke er sådan, og at hun er der for os .
sep 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Svar: 235
Jeg har endnu ikke været til et rigtigt stævne, men der vil de helt sikkert tage med Det gjorde de, også til mit første elevstævne, og det var bare så hyggeligt
feb 2007
Følger: 182 Følgere: 279 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.725
jeg er glad for det.. for ville blive VIRKELIG irreteret hvis hun blandede sig, ligemeget om hun var elite-rytter, hun skulle IKKE blande sig...
Og hvis hun gik meget op i ridning, ville jeg nok ikke have Chiara for mig selv..
Hun er ikke med til stævner fordi jeg ikke synes hun behøver.. hun vil gerne gøre det for min skyld, men synes jeg ikke hun skal, men elsker at vide jeg har hendes støtte hvis jeg vil
LOVE YOU MOMMY
feb 2013
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 47
Heste lugter, det er koldt, det regner osv. Sidste gang min mor var med foregik min springning lidt for vildt så det var sidste gang jeg så hende på stævnepladsen.
Nu rider jeg med min datter, vi har vores heste opstaldet på rideskolen. Så jeg er altid med - ALTID!! Tror helt sikkert hun nyder det (hun er 9år), men der kommer nok et tidspunkt, hvor hun ønsker mig hen hvor peberet gror :O.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Min mor har frosset røven af til nok rideskole timer ;o). Hun tager ikke med, med mindre jeg beder hende om det og mine forældre har svært ved at forholde sig til det. De hjælper gerne fx. har min far lavet et skab til mig, men at fryse røven af til et stævne - nej.
jul 2007
Følger: 107 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 804
Må indrømme at jeg har været ked af, at de ikke har støttet mig 100% som så mange andre forældre gør. Deres undskyldning har været, at de ikke har tid osv osv.
Forældre støtte ?