{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Hvor ofte drømmer i? {{forumTopicSubject}}

Kom til at tænke på hvor ofte i drømmer?
Eller, altså, det siges jo at man drømmer hver nat men at man ikke altid kan huske det.
Jeg synes bare det er underligt for jeg drømmer hver nat og kan huske storset alt, min drømme er vildt realistiske og det tager mig altid lige et par minutter at komme over det når jeg er vågnet.
Men de sidste par år har jeg også drømt selvom jeg har taget lure fra alt mellem ½-3 timer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor ofte drømmer i?
  • #1   19. feb 2013 Jeg kan huske mine drømme fra hver nat også.

• #2   19. feb 2013 Jeg drømmer også stort set hver nat og ofte 2-3 drømme pr nat, og kan huske det meste..
    Jeg har læst i en drømmetydningsbog, at går man op i sine drømme, og filosoferer over dem, så husker/registrerer man dem, i forhold til, hvis man ikke gik op i dem.. Altså jo mere man interessere sig om sine drømme, desto mere bevist bliver man om dem. Og omvendt, er man uinteresseret i sine drømme, kan man sjældent huske hvad man har drømt eller om man har drømt smiley
    Hvilket også giver god mening, da drømme er rester af ens tanker fra i løbet af dagen, så finder hjernen ud af, at man har interesse i sin underbevisthed/"tanke-rester" osv, åbner den mere op for den/dem. Hvorimod, hvis man er ligeglad, hvorfor skulle den så åbne for de sider af en selv? smiley

• #3   19. feb 2013 Ja okay, synes nemlig også det er spændende.
    Drømmer bare tit så underlige ting at jeg vågner op som et stort spørgsmålstegn smiley

• #4   21. feb 2013 jeg kan heldigvis ikke huske alle mine drømme, ved at jeg drømmer flere gange hver nat, men husker det hldigvis ikke

Kommentér på:
Hvor ofte drømmer i?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce