{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Dreng forelsket :) Veninder kan ikke acceptere det!;( {{forumTopicSubject}}

Hey tøser smiley
Jeg er vildt for elsket i denne dreng og tror også godt han kan lide mig vi skriver rigtigt meget sammen og snakker også rigtigt meget sammen oppe i skolen smiley
Men der er det her lille problem smiley Nogle af de veninder jeg har fortalt at jeg godt kan lide denne her dreng, de kan ikke acceptere det og det gør mig så ked af det fordi de ved godt at han er den første i rigtigt lang tid jeg har kunne lide hvor der en chance for at han rent faktisk også kan lide mig og ikke bare ville bruge mig som nogle af mine eks. kærester har gjort! smiley
Det gør mig bare så ked af det at de ikke kan acceptere det!! Da det er første gang i lang tid jeg også sådan har været helt glad og følt mig hel igen! smiley Men igen når jeg ved at de ikke kan acceptere det så gør det mig bare så ked af det! smiley
Har i nogle ideer til hvordan jeg skal sige til dem at det gør mig ked af det uden at det sådan kommer til at lyde surt ?
På forhånd tak for hjælpen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dreng forelsket :) Veninder kan ikke acceptere det!;(
  • #1   11. jan 2013 Fortæl dem at det gør dig rigtig ked af at de ikke støtte dig i dit forhold til denne dreng. Det er det nemmeste at gøre - at sige det som det er. Dine veninder har måske slet ikke opfattet at du føler at de ikke acceptere jer sammen.

Held og lykke!

• #2   11. jan 2013 Hvis han kan lide dig, og du kan lide ham, så er veninderne bare nødt til at acceptere det.
    Ellers er de jo ikke gode veninder, hvis de ikke kan være glade på done vegne smiley

• #3   11. jan 2013 Astrid og Sandra - Tak for jeres svar vil prøve at forklare mine veninder det nu eller på mandag i skolen smiley

• #4   11. jan 2013 Wow... Først vil jeg sige at rigtige veninder skal da ønske det bedste for hinanden og være glade på hinandens vegne? Jeg syntes du skal tage en alvorlig snak med dem, for det lyder ikke som et venskab jeg gad være i...<3 Men syntes det er fantastisk du har fået dig en du godt kan lide!!!:D

• #5   11. jan 2013 Cath<3 - Synes heller ikke selv at de kan være det bekendt især ikke når de ved hvordan jeg er blevet behandlet af andre drenge førhen! Og idag blev det bare for meget! Jeg var nødt til at sætte mig et helt andet sted i vores klasse bare for at de skulle tie stille om det smiley og før jeg flyttede mig havdet jeg bedt dem om at tie stille fordi det gjorde mig ked af det at de ikke kunne acceptere det, men det kunne de ikke forstå! smiley

• #6   11. jan 2013 Du gjorde det rigtige, men syntes virkelig ikke det er en god opførelse... undskyld:/ Syntes virkelig det er respektløst overfor dig ikke at stoppe når du beder om det, især når det er emner som folk ved man har svært ved:( Syntes det er sejt du sagde fra! Og det var det helt rigtige!:) Du må jo skære det ud i pap for dem og sige at de bare må acceptere det?! Undskyld hvis du ikke har lyst at fortælle det, men hvad sagde de præcist til dig da du fortalte dem det?:)

• #7   11. jan 2013 Cath<3 - Da jeg sagde at jeg var forelsket i denne dreng så til at starte med var de okay med det, men dagen efter kunne de ikke helt acceptere det og sådan har det stået på i en uge! smiley men idag var den eneste dag de ikke holdt op med at sige hvor dumt det var af mig v´hvis jeg begyndte at komme sammen med ham og at han bare er en player.Og jeg fik da også lige afvide at han er bøsse! smiley og det fik mig til at tænde helt af! smiley Og uheldigvis var han så heller ikke i skole idag! smiley Så jeg havde ikke engang ham til jeg gøre mig glad igen! smiley han plejer nemmelig bare at sige at jeg skal følge med ham når han se at jeg bliver ked af det når jeg sidder og snakker med de piger... men har valgt at han ikke skal have det afvide lige nu da jeg selv lige vil prøve at løse det først! smiley

• #8   11. jan 2013 Han lyder helt vildt dejligt smiley
    du skal da bare få fingrene i ham, om dine veninder vil det eller ej smiley
    Held og lykke med det hele smiley

• #9   11. jan 2013 Sandra l - Ja han er bare så dejlig! smiley Jeg lader heller ikke mine veninder bestemme om han bliver min kæreste eller ej! smiley vis de ikke kan acceptere det så må de bare holde kæft, men det er jo så lige det de ikke kan, men så ved jeg at han er der og støtter mig og kan gøre mig glad! smiley
    Skal måske snart i biffen med ham vis jeg kan finde de billetter jeg fik i fødseldags gave smiley

• #10   11. jan 2013 Dejligt smiley
    Godt at du kæmper for det.
    Er rigtig glad på dine vegne smiley

• #11   11. jan 2013 Ik for noget vel? Men lige nu skal du ***** på dine veninders mening hvis Du syntes det er det rigtige at gøre!:) Jeg syntes faktisk du skal snakke med nogen... det behøver ikke at være drengen eller de veninder, har du ikke en anden at gå til? Ellers så vil jeg rigtig gerne hjælpe og lytte på dig:) Men jeg syntes virkelig du har brug for at få snakket helt ud omkring det... Hvis jeg var dig ville jeg ringe op til ham fyren og sige at du bare havde brug for at høre hans stemme eller en anden underlig undskyldning - det får tit en til at slappe af, bare at snakke med en god person om noget andet i fem minutter:) Og tænk over det! De skal da virkelig ikke have lov til at lade dig gå herhjemme og sidde helt knust tilbage, det gør veninder ikke;) Rejs dig op, smil og lad være med at tænke på dem!

• #12   11. jan 2013 Sandra - Tak smiley
    Cath<3 - sider og skriver og Snapchatter med ham lige nu så sider og kigger på billeder af ham og vi kan også sende video til hende anden på snapchat så har talt lidt med ham om det smiley Og han forstår mig godt og han siger at jeg ikke skal være ked af det! smiley Jeg prøver også at lade vær med at tænke på mine venidners meninger men jeg kan ikke lade vær! Kan bare ikke forstå hvorfor de ikke vil have at jeg skal være glad og hvorfor de ikke kan holde deres meninger for sig selv! smiley
    Har snakket med min mor og far om det og de siger også bare at jeg skal ***** på dem og være ligeglad med deres mening! smiley men det er jo bare lidt svært når man ellers troede at de var glade for de! smiley

• #13   11. jan 2013 Er du sikker på at du ikke er blind af kærlighed. Er du sikker på han ikke er en player?
    Måske vil de jo bare det bedste for dig..

• #14   11. jan 2013 MOA - når de andre piger fra klasse har været vild med en dreng der har været en player der har mine veninder støttet dem helt op! og mine veninder har bare sagt til de andre piger " ej i to vil bare passe så godt sammen" Også selvom den dreng var en player, men med mig hvor ham jeg er forelsket i er det noget helt andet åbent bart for dem!
    I de 3 år jeg har gået i parallel klasse med ham har han ikke haft en kæreste og dem jeg går i klasse med som han har gået i klasse med siger at han ikke er nogle player smiley

• #15   11. jan 2013 Godt at du har snakket med nogen om det:) Alle siger altid til en at man skal ikke tage sig af andres meninger, og jeg ved godt at man gør det? Det er en normal adfærd for et menneske, går noget os på er det meningen for os at ordne det... men når vi ikke kan det så går man bare rundt med en stor knude i maven og man sætter fokus på den, fordi den ikke plejer at være der! Vil faktisk også lige tilføje at jeg stod i det samme for lidt tid siden... Jeg kunne sgu heller ikke forstå hvorfor de blev ved? Men da jeg fik mit hjerte knust af ham fyren(som iøvrigt er mega player, men jeg vidste det godt i forvejen, men er den type som altid bliver blind af kærlighed som MOA også skrev), var de der for mig... Jeg skubbede dem ikke væk pga. ham og det er jeg rigtig glad for at jeg ikke gjorde, så vil sige at du skal lade være med det!:) Er du helt sikker på han er "the one", så syntes jeg du skal vise dem hans gode side/sider:D Vis dem at han er en sød og dejlig fyr som ikke tænker på andre! Og spørg dem hvorfor de ikke syntes han er noget for dig? og hvad de ved/har hørt?:) Det er faktisk rigtig godt, hvis de nu ved noget som du ikke gør...

• #16   11. jan 2013 cath<3 - Jeg er helt sikker på at han er the one! smiley Da han er den første der har fået mig til at få den følelse jeg har lige nu! smiley jeg bliver ved med at spørge dem hvor de ikke kan acceptere det men når jeg spørger dem så har de ikke noget svar! smiley Jeg har heller ikke lyst til at skubbe dem væk da jeg stadig bruger mere tid på dem end jeg gør med ham lige nu men det er nu nok mest fordi jeg vil have dem til at holde op smiley Men han ved godt at jeg kan lide ham fordi de har fortalt det til ham smiley men han har så også sagt til mig at han også godt kan lide mig smiley Så lige nu prøver jeg bare at finde en dag hvor vi kan være sammen kun ham og mig smiley

• #17   11. jan 2013 Det er virkelig dejligt at du har det sådan:) Syntes du skal beholde dem, fortælle dem at du ikke gider snakke om ham men vil rigtig gerne være sammen med dem udover! Ellers kan du jo møde dem én gang, hvor i kun snakker om ham/jer og får det hele afklaret, men så syntes jeg helt klart også at du skal have en med som er på din side, så du ikke sidder der helt alene og føler at du bliver angrebet!:) Dejligt at du skal finde en aftale sammen, de skal nok blive godt for jer(især dig) at komme lidt væk fra alle andre dømmende mennesker;)

• #18   12. jan 2013 AnnaWOW - er 14 smiley Ja jeg har haft mange eks-kærester og jeg er blevet brugt fordi jeg kommet sammen med nogle som var ældre end mig. Og de var 13 på det tidspunkt og jeg var 12 og de ville gerne have sex og de tog ikke nej for et svar de blev ved med at prøve på at vi skulle have sex! Så det er jo at blive brugt fordi da jeg så slog op med dem var jeg en luder og jeg var den der ville have sex med dem! så de vendte jo bare om på historien så er blevet brugt!

• #19   13. jan 2013 Nedern typer der gør sådan noget smiley

• #20   13. jan 2013 Sandra l - ja det er det smiley

• #22   13. jan 2013 Thea Andreasen - Ham jeg godt kan lide er meget sådan at vis han kan se at mine veninder bliver for meget så tager han mig væk eller komme og afbryder dem ved at begynde at snakke med dem smiley Mine veninder har så sagt at de ikke vil miste mig og jeg har sagt til dem at de ikke mister mig men de skal bare holde op med at snakke om ham når jeg er der vis de ikke har noget godt at sige smiley men det er så lige det de ikke kan forstå og det er det der gør mig rigtigt ked af det smiley

Til alle - Yay vi skal mødes ham og jeg smiley Og vi skal i biffen fandt mine billetter smiley Og vi skal ind og se hobbitten:) smiley her i weekenden smiley

• #23   13. jan 2013 Så fandt i vist ud af noget?:) Hvor lyder det bare dejligt!<3 Held og lykke fremover

• #24   13. jan 2013 Cath<3 - ja nu fandt vi ud af noget glæder mig bare så meget:-)

• #25   13. jan 2013 Det burde du også, og fandt du ud af noget med veninderne?:)

• #26   13. jan 2013 Nej ikke endnu skal snakke med dem om det i morgen smiley men de for ikke afvide at vi skal i biffen smiley fordi så ved jeg bare at så kommer det til at gå helt forkert når jeg skal snakke med dem om det med at de ikke kan acceptere det smiley

• #27   13. jan 2013 Holder mig lidt til ordsproget "Du skal aldrig fortælle en ven du stoler på alt.... for din ven har også en som han/hun stoler på"... og jeg syntes det er helt okay at have lidt ting for dig selv;)

• #28   13. jan 2013 Ja jeg holder det hemmeligt lige ind til vi har set filmen smiley for så kan de ikke nå at sige noget til det:)
    Han er bare så dejlig! Kan ikke glemme det!:) han har skrevet en vildt lang bedsked til mig om hvor sød han synes jeg er og om hvor pæn jeg er:) det er dejligt med sådan en fyr som ham! Jeg kan sige alt til ham! smiley

• #29   13. jan 2013 Han lyder da også bare som en skat! Den fyr alle vil have:p, især hvis han er lækker^^ Du er da vildt heldig at have en som ham:)

• #30   13. jan 2013 Han er mega lækker!:-) han er model eller har været det kan jeg ikke lige huske smiley
    Han skrev også da han var til noget familie komsammen at der manglede en ting og så spørg man jo hvad det er.. så svare han at det er mig der mangler!:) så han er den fyr alle piger ville have i følge mig!:)

• #31   13. jan 2013 Så kan man jo ikke bede om andet, du er vist bare verdens mest heldige pige;)

• #32   13. jan 2013 Ja jeg føler mig i hvertfald som verdens heldigste pige smiley

• #33   13. jan 2013 Det er du også, nyd det!:)

• #35   16. jan 2013 Hej piger smiley lige en lille opdatering til jer smiley
    Igår i skolen kom han op i min klasse og ville snakke med mig smiley han spørger så en af mine veninder en dem der kan acceptere det om hvor jeg er henne og min veninde ringer så til mig og siger jeg skal komme op i klassen smiley da jeg så kommer op i klassen og sætter mig på stol lige bagved ham:) så vender han sig om og krammer mig bagfra og visker i mit øre at han synes jeg er sød!!:)

• #36   16. jan 2013 Hvor cute!<3 Du er da sindsygt heldig!!!:)

• #37   16. jan 2013 Cath<3 - han er bare så dejlig!!:-)

• #38   16. jan 2013 Går I i parallelklasse sammen??:)

• #39   16. jan 2013 Hvor er han dog sød ved dig<3
    Er i stadig "bare" venner?

• #40   16. jan 2013 Cath smiley - ja det gør vi smiley smiley
    Sandra l - Ja han er bare så dejlig!
    ja vi er stadig "bare" Venner men håber lidt at det kan andre sig på lørdag! smiley

• #41   16. jan 2013 Så er forstår jeg det hele lidt bedre:)<3 Er så glad på dine vegne!:D

• #42   16. jan 2013 Okay, tror da ikke på det bliver et nej smiley
    Han virker da total drømmefyrs agtig og rigtig sød smiley
    Held og lykke med det smiley

• #43   17. jan 2013 Sandra l - Hehe tak smiley

• #44   18. jan 2013 Til alle - Han skrev her til aften at han ikke kunne komme med i biografen da han skal passe sin grankusine smiley Så vores biograf tur er aflyst smiley Men han har så lovet mig at vi snart finder en dag hvor vi kan være sammen smiley Så det håber jeg på bliver snart smiley

Kommentér på:
Dreng forelsket :) Veninder kan ikke acceptere det!;(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce