1.005 visninger
|
Oprettet:
C. Rasmussen, Military; Can You Handle It? .
4. nov 2007 Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 5 Emner: 296 Svar: 870
4. nov 2007 Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 5 Emner: 296 Svar: 870
Military: Vis mig dit træningsskema {{forumTopicSubject}}
Hej Alle Militaryrytter
Jeg vil gerne høre hvor mange af jer, der følger et træningsskema, hvis ikke hvorfor, og hvilket niveau i rider i military?
Derefter vil jeg se jeres trænings skema, gerne i detalje, altså hvis i intervaltræner eller andet distance, så forklar gerne hvorfor og hvordan, og i må også gerne skrive om i laver om på skemaet i forhold til militarysæson, altså vinter og sommer træningsskema
- Hvis i har andet og sige med jeres træningsskema må i gerne skrive det
Mange tak
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 401 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.388
Rider så også kun cnc80/90. Men har haft nogle problemer med heste de sidste år, og alle de military stævner jeg har startet har været på forskellige heste Men sådan går det når de hele tiden kommer til skade Og nu er min Lukina så måske strubepiper og skal måske opereres så det går da vildt godt...
nov 2006
Følger: 234 Følgere: 259 Heste: 5 Emner: 44 Svar: 236
Ligger først stævnerne ind, så galoptræning, så undervisning - fylder derefter på med alm træning, skridtarbejde osv. Kan evt supleres op med kommentarer efter træning. Synes det er rart at have hvis der nu opstår et problem i løbet af sæsonen, så kan man gå tilbage og kigge, eller sende det til sin underviser / mere erfaren person. Måske man galoptræner for lidt, for meget, for hurtigt, for langsomt? Rider for lidt eller for meget dressur og spring ? Eller ikke giver hesten nok tid til at holde pause og restituerer ?
Har ikke brugt det til dem der render de mindre klasser, men til dem der går 1*/2*
nov 2007
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 5 Emner: 296 Svar: 870
- Jeg synes bare det vigtigt at man har en plan, som man følger, også dem der starter de små klasser, her behøves man jo selvfølgelig ikke at holde det så strengt, men så har man en plan over hesten træning, så træningen bliver varieret og man ikke kæmper med det samme uge efter uge
- Så jeg synes det kunne være sjovt at se hvor mange der endelig bruger sådan et skema
nov 2007
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 5 Emner: 296 Svar: 870
Og som Katja siger, så kan man gå tilbage og se hvad man har lavet forkert
apr 2009
Følger: 68 Følgere: 63 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 38
Tirsdag: Lang tur i skoven
Onsdag: Springundervisning
Torsdag: Lang skovtur
Fredag: Skridt tur på asfalt
Lørdag: Stævne/Lang skovtur
Søndag: Stævne/Dressur
nov 2006
Følger: 234 Følgere: 259 Heste: 5 Emner: 44 Svar: 236
aug 2006
Følger: 62 Følgere: 60 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 47
Military: Vis mig dit træningsskema
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside