{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

HJÆLP MIG ! STYRTET OG ER NU BANGE :'( {{forumTopicSubject}}

for at springe , vi var til military stævne mig og solvej da vi havde sprunget et fast spring på 70 cm , da vi efter springet styrtede hun lavede en koldbøtte og landte på mig, kunne ikke gå ordenligt i en mdr.
er stadig bange for at springe over 75 cm da jeg føler mig virkelig utilpads med det men ingen forstår mig,
jeg synes det er højt men ikke min ridelære så bliver på en måde tvunget til det, men det ender jo med både mig og solvej kommer til skade vis hun tøver fordi jeg ikke tør og hun så lander i springet eller noget ligne,

der er flere hestepiger i min klasse der siger jeg er en kylling og jeg bare skal springe , men de har jo ikke prøvet at styrte?

rider mest dressur nu , så bliver på en måde mobbet med det ,

VIL I IKKE NOK HJÆLPE MIG KAN IKKE KLARE DET MERE!?

KH. EN MEGET ULYKKELIG PIGE OG HENDES HEST<3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP MIG ! STYRTET OG ER NU BANGE :'(
  • #1   21. jun 2007 jeg synes du skal prøve bare at starte lige så stille op igen , spring 40-50 helt end til du føler dig fuldstændig sikker i den højde , hver ligeglad med dine veninder, er de så rigtige veninder, hvis de eik kan støtte dig ? '
    Jeg havde en veninde der styrede og hun startede bare op lige så stille , og nu springer hun igen !

• #2   21. jun 2007 jaa..forstår da godt at du r bange ville jeg fandme oss være!..men du blir nød til at komme over dt..sys ikk du r en kylling men prøv bare at stole på hende og så rid med en bom der kan falde ned!

• #5   21. jun 2007 ja tak .. men solvej gider ikke løfte benene når det er under 60 cm. nogen der har det samme problem, altså når hesten ikke gider springe for springet er for lavt:) heh

• #6   21. jun 2007 du skal springe den højde du føler dig til pas ved. og nå du så føler du er klas så sæt springet 5-10 cm op men først når du er klar til det...

meld evt fra undervisning og så bare få din mor, far eller en ven til at hjælpe dig med at springe til du er klar til at springe højer igen

• #7   21. jun 2007 min mor er ligesom min ridelære, hun er gammel , spring rytter. skal have undervisning af en der hedder linda hun er super god.. smiley

• #8   21. jun 2007 hej har også været røget af (ikke styrtet) hvor jeg blev rigtig bange i flere måneder selvfølig skal de ikke mobbe dig sig til dem at de skulle prøve at aætte sig ind i hvordan det ville være hvis de var styrtet og vær bestemt for er også tit blevet drillet med noget jeg ikke turde så blev tvunget ud i det og nu tør jeg næsten ikke og ride militæry, håber at du kan bruge mine råd.

• #9   21. jun 2007 Min hest vil heller ikke springe over 50 cm., men jeg springer ikke højere end det på hende!
    Når hun ikke vil springe tager jeg bare en psik med, og rør' hende når hun skal sætte af, så hun forstår det og ikke bare løber lige ind i springet ;P

• #11   22. jun 2007 tag det fra starten igen, og få opbygget tillid.. og jeg vil da også sige at det er da ikke nogle ordentlige veninder, hvis de ikke støtter dig, men i stedet mobber!.

• #12   22. jun 2007 jeg synes du skal prøve lige så langtsom...
    prøv måske at gøre lige som jeg gjorde..
    jeg styrtede på min gamle fjordhest thekla, og røj på skadedtuen, og truede ikke springer højre end 30, på hende.
    men så viste det sig da jeg kom op på en anden hest og jeg blevet lidt tvunget til at springe højre, også gjorde jeg det. jeg sprange ren faktisk 1 meter den dag...
    prøv hvis du har mulighed for det, så prøv en anden hest, også gå tilbage til den anden igen bagefter.
    det er bare et råd... men tror det hjælper....

• #13   23. jun 2007 hej alle sammen, nu har jeg læst det hele og det nogle rigtig gode råd og tips, i kommer med. tusind tak:D

• #14   23. jun 2007 Det lyder slemt.. men jeg har aldrig selv styrtet på Prince. Men hvis jeg var dig så ville jeg starte med en bom og så lidt højere, og når du føler dig tryg der, så lidt højere, og når du er tryg der, så højere, osv. m

men jeg håber at du får din selvtillid tilbage.. og jeg sys at dine veninder er nogle k*l*i*g*r!! det kan man ikk være bekendt. det kan man bare ikk. sys ikk at der er nogen der har fortjent at blive behandlet sådan,, sårh,, men håber at det går godt for dig ud i fremtiden.. og hvis der er forbedrelser, vil du så ikk skrive til mig? det ville være dejligt at vide om du gør fremskridt...

smiley men held og lykke smiley

Kommentér på:
HJÆLP MIG ! STYRTET OG ER NU BANGE :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce