{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FJORDHESTE - vis mig
  • #1   16. maj 2015
    De her to gør :o)
    https://www.facebook.com/eventingriderzenia?fref=ts

• #2   16. maj 2015 Min lækre fjordhest Modjo 8 år, har kun været redet i ca. 1 år og 3 måneder, og på billedet har vi lige været til stævne i dag og det er så 4. gang vi er afsted, og vi rider mod heste, i dag red vi LC2 til 66,66% og LC3 til 66,40% og sidste år red vi til ca. 63% Han kan de fleste øvelser til omkring LA.
    Modjo er også en multi fjordhest da han også springer og lige pt. springer han 60-70-80 cm på bane og har sprunget 1.20 cm i løsspring og han elsker at springe, han blev også startet til Jagt sidste år som gik forholdsvis rigtig godt, han elsker at komme ud og lave noget og han er total cool at have med i byen, da han stort set ikke er bange for noget smiley Jeg er total lykkelig over jeg tog den beslutning sidste år at købe ham, for nu kan jeg ikke undvære at have fjordhest smiley

profilbillede
  • #3   16. maj 2015 min smukke pony - hun er fantastisk smiley

profilbillede
  • #4   16. maj 2015 Her er et billede af min fjordhest Sila smiley
    Hun er 7 år smiley
    Hendes man vil jeg have lang smiley

profilbillede
  • #5   16. maj 2015 Min dejlige Flicka. Jeg har redet mange forskellige heste i de 9 år jeg har været til hest, men har først nu fundet mit rette match. Hun er min lille sol stråle, kunne ikke forestille mig en hver dag uden hende. Valgte hende ikke fordi hun er en Fjordhest men fordi hun er som hun er, havde faktisk ikke i min vildste fantasi forestillet mig at jeg nogensinde skulle eje én. Men det gør jeg så nu. smiley

profilbillede
  • #6   17. maj 2015 Du behøver ikke bekræftelse - man kan bare ikke leve uden smiley

Jeg har 2,5 fjordhest (den ene er kun 75% fjordhest så i princippet ikke en fjordhest).
    Min ene fjordhest, Gande, er 31 år and still going strong - hvilket også viser hvor udholden de er, stærke i både sind og styrke.
    Min fjolleblanding, Følle, er 5 år og er 110% trafiksikker på tur, hun går bogstaveligtalt igennem ild og vand for een, udover det så kan hun rides udelukkende for stemmen kun iført grime - det siger lidt om hovedene på dem, de er ufattelig gode af sig, intet kan skræmme dem.
    Min sidste fjordhest og min lille baby, Athos, fylder 3 i næste måned og blev købt som fuldstændig rå 2 års. Han kunne intet og idag kan han "alt" indenfor jordtræning/agility, han er så ufattelig klog og lærenem - hvilket også viser at en fjordhest virkelig kan alt med lidt støtte og vejledning (og mad) kan man få dem til alt, - military, dressur, kørsel you name it. De er SÅ alsidige!

Faktisk har jeg også part på en fjordhest, Utzon. Tidligere dyreværnssag, været i hænder i 1 år og blev kastreret sidste år som 6 årig. Han har været redet regelmæssigt siden januar og skal i næste måned "debutere" på Roskilde Dyrskue som showhest, udover det er han ufattelig begavet og gør bare alt hvad man beder ham om - hvilket igen siger noget om racen.

Ej men altså, jeg har ikke ét ord ondt at sige om fjordhestene, men 1 million gode ting at sige. De er SÅ fantastiske og har man først forelsket sig, så har man en bedste ven for livet. smiley !

Tjek evt. alle mine fjordheste på min side smiley

• #7   17. maj 2015 Her er min fjordbolle
    hun hedder Suss Bilesbølle her på billedet springer hun 110-115cm

profilbillede
  • #8   17. maj 2015 og lige et mere af Suss

profilbillede
  • #9   18. maj 2015 Jeg kan ikke leve uden smiley
    Så nu er der indkøbt et stk 2 års hoppe, efter Trollfin/Mastrup Zola.

profilbillede
  • #10   19. maj 2015 Ej hvor sjovt smiley
    Min Sila har Mastrup Zola som far smiley

-Held og lykke med din nye hoppe smiley

• #12   21. maj 2015 Kan heller ikke undvære de små gule.;-)
    Ørvads lano med sin mor
    Hjorthøj's note, far er højgaards lasco smiley

profilbillede
  • #13   21. maj 2015 Hehe fik også lige lavet denne i sidste uge smiley

profilbillede
Kommentér på:
FJORDHESTE - vis mig

Annonce