Hest står stille :( {{forumTopicSubject}}
Ja jeg havde engang en familie Var rigtig glad for den, de fik mange føl, som de solgte godt af Et af føllene træner(galop af sig selv) så men min simmer er ude at ride tur, fint nok, det lader jeg den gøre Min simmer rider en lang tur, og da hun kommer hjem træner det stadig Jeg stopper det så da det er træt Så står den stille for at hvile sig, hvor jeg tænker ja om et par timer (i sims tid) Er den nok fin igen..... Men da simmeren vågner står den stadig bare der Hvis man så går ind på føllet (er føllet) Så er den ved at anullere at løbe og venter på at den kan komme til at tisse Da den efter flere Simmer dage stadig ikke gør noget, tænker jeg "Nu bortadoptere jeg den". Det gør jeg så men de kommer ikke og henter den Og jeg kan ikke bortaboptere eller adoptere flere dyr, og rengørings dame kommer heller ikke Efter flere uger i spillet står føllet stadig der og jeg er blevet advaret om at de kommer og tager den, men de kommer ikke!! Hvis man går ind på føllet venter den satdig på at stoppe med at træne og venter på at tisse, besvime og ..... dø Nu havde jeg ikke andet valg jeg slettede familien, men har siden fortrudt
Andre der har oplevet lignende
Undskyld det blev lidt langt
-Milla-Pigen
sep 2011
Følger: 78 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 92 Svar: 696
sep 2011
sep 2011
sep 2011
sep 2011
dec 2011
Følger: 28 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 143 Svar: 1.816
Min simmer skal til at gøre en ting (tror nok det var at muge ud).. Men hun stoppede ligeforan boksen.. Derstod hun i nogle dage.. Jeg havde EH'er dengang, så jeg satte faktisk ild til hende.. Også når man klikkede sig ind på hende, kunne man se et 'Dø' ikon oppe i den der linie hvor alle tingene står... Men hun døede aldrig. Dengang havde jeg koden, men vidste slet ikke at man kunne *Slet Genstand* med den.. Så jeg slettede bare spillet..Har prøvet lignende hvor jeg bare genstartede spillet uden at gemme.. Så frøs de bare fast igen samme sted
Min veninde som er nybegynder i sims har en lignende historie
Hendes simmer var igang med at lære en tumling at tale.. Da de var færdige gad moren ikke at rejse sig.. Hm.. Jeg sagde hun bare skulle slette spillet. Men alligevel kørte hun den bare vidre.. Så kommer hun og siger næste dag at hendes simmer igen kan bevæge sig?.. Hmm... Underligt ik?
sep 2011
Hest står stille :(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside