For mange heste = Fattig Familie {{forumTopicSubject}}
Kender i det?
Din familie har lidt for mange heste og derfor ingen penge at lever for....
Så hvad kan du gøre ved det? Du kan jo sælge et par stykker af hestene og få lidt ud af dem på den måde. FORKERT!!!
Man kan ikke sælge heste i dag, på grund af en krise der får folk til at holde på deres penge, fordi de ikke ved hvornår eller hvordan den kommer til at ramme dem selv... Måske med en anden idiotisk form for FedtAfgift eller forhøjet afgift på brændsel.
Og salg af heste er jo heller ikke nemt, når folk vil have det bedste af det bedste, for deres penge, og hvem vil ikke det? Men når de så kommer og ser på Danmark bedste hest, som bliver solgt til den Halve pris, så vil de alligevel ikke købe den, bare fordi den er i en forkert farve eller bare en cm. for kort!!
Når.... Hvad har man så tilbage af mugligheder?.... Slagtning, aflivning, give dyrene væk? Ja alting har sin pris. Og hvem vil tag imod en hest, der bare bliver givet væk Gratis? Så må der jo være noget galt med dyret. Og hvis det er tilfældet, hvordan kan man så vide, at dyret kommer et godt sted hen?
Så hvad skal det ende med?
Jeg skal ikke komme her og spille klog og fortælle, hvad der er galt med vores samfund eller noget.. Det er jo bare min mening;)
- Men jeg vil gerne høre Jeres mening?
- Høre om lignende problemer, med et for stort antal af heste?
og evt. hvordan i har løst det?
- og ikke mindst, om fok der vælge heste ud fra deres farve og højde, selvom hesten har alt andet?
Tak
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
For mange heste = Fattig Familie