{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Out regler. {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens.

Jeg er helt ny stævnestarter. Jeg starter dressur LD2 og LC2. Jeg er så lige blevet orienteret om, af en veninde, at hvis man har startet over LC1, så må man ikke strte LD klasser igen på samme hest, gælder det også indenfor FJ stævnerne?

Og de stævner man starter indenfor FJ verdenen, tæller de i de almindelige DRF stævner?

Tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Out regler.
  • #1   7. okt 2012 jeg tror at det er hvis at du er blevet placeret i en LB, så må du ikke starte LD mere, men er ikke sikker smiley

• #2   7. okt 2012 1. Vundet det aktuelle program 3 gange med min. 65%.
    2. Vundet højere programmer 3 gange med min 65%.
    3. Været placeret 3 gange i højere sværhedsgrader end det program man ønsker at ride med min. 65%.

bemærk at punkt 1 og 2 er kombineret smiley

• #3   7. okt 2012 Tusind tak. Jeg kan ikke prale af nogen af delene. Har startet Lc2 to gange, med henholdsvis 64,7% og 58,8% - så jeg burde fint kunne starte en Ld2 igen smiley

• #4   7. okt 2012 Fra Fjordhesten Danmarks sportsreglement står der følgende: Ekvipagen er udelukket fra at deltage i en klasse, hvis klassen ved anmeldelsesfristens udløb er vundet tre gange eller hvis ekvipagen to gange har været placeret i højere klasser. Dette gælder både DRF-, DKF- og fjordhestestævner. I springning går det på høj­den. Der medregnes resultater fra indeværende år samt de to foregående kalender­år. Der gælder dog andre regler for terrænprøver.

Kommentér på:
Out regler.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce