{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Out-regler. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..

Ja jeg skriver og spørger til de her berømte OUT-regler..

Da jeg ikke rigtig kan finde svar på mit spørgsmål nogen steder på DRF hjemmeside. Tænkte jeg om der var nogen af jer der kunne hjælpe mig..

Jeg er deessurrytter og har sidst startet stævne i 2012. Nu går jeg lidt med tanken om at jeg godt vil igang igen stille og roligt.. Jeg sluttede med at ride LA6 med resultat på klubplan. Men vi er slet ikke oppe på det plan nu.

Så nu er spørgsmålet?? Må jeg godt gå ned og starte LB1 og LB2 efter 5 års dressur pause???

Håber nogen kan hjælpe mig da jeg helst ikke ville komme ud også blive hakket ned fordi folk mener jeg er startberittiget i de klasser....

På forhånd tak.

Rikke og Conrad...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Out-regler.
  • #2   21. aug 2017 S. 50 i Fælles bestemmelser https://www.rideforbund.dk/~/media/rideforbund/Ridesport/Reglementer/2017/Flles%20Bestemmelser%205%20juli%202017%202.ashx

    40.2. Kvalifikationsperioden
    Kvalifikationer, klassifikationer og udelukkelser tilbagedateres i henhold til kvalifikationsperioden, der omfatter det indeværende og de 2 forudgående stævneår. Kun resultater opnået i denne periode påvirker rytterens/hestens/ponyens aktuelle status.
    I 2017 er kvalifikationsperioden således: 2015 – 2016 – 2017.
    Alle kvalifikationer skal være opnået inden anmeldelsestidspunktet
    /efteranmeldelsestidspunkt, voltigering dog 3 dage før stævnet.
    Der gælder særlige regler for kvalifikationer til mesterskaber. Se disciplin
    afsnit.

    Du kan derfor starte hvad du har lyst til, da du ikke har opnået nogen resultater i 2015, 2016 og 2017.


  • #3   21. aug 2017 yep du kan gå helt ned og starte LD1 hvis du har lyst...

    Resultater bliver gemt i 2 år + det år man er i... Så dine resultater fra 2017, 2016 og 2015 ville gælde... men hvis du ikke har været til start i den periode - så har du ingen resultater...


  • #4   21. aug 2017 Tusind tak skal i have.. Det var dejligt at høre at jeg kan tage ud at starte med god samvittighed:);)..

Kommentér på:
Out-regler.

Annonce