OUT-regler {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Vi har jubilæumsstævne på mit opstaldningssted, her i weekenden. I den forbindelse, har vi haft en ekvipage til start, hvor der var tvivl om hvorvidt hun var startberettiget.
Ekvipagen startede DM for hold tidligere på året, og har 14 placeringer med 65+, der dog er fra C-stævner. Tæller disse ift. out-regler til D-stævner?
Ekvipagen har kun seks ridt fra D-stævner stående på GO (eftersom d-stævner først kom på GO til årsskiftet), hvoraf kun en har giver placering.
Jeg synes, at jeg har kigget både dressurreglementet og fælles bestemmelser igennem, uden held, men hvis der skulle side en til en henvisning til reglementet eller info, så ville det være en stor hjælp.
Mvh
Mathilde.
maj 2014
Følger: 8 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 47
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 743 Heste: 11 Svar: 346
I skal kunne påvise resultaterne også inden vi registrerede d stævner.
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
apr 2013
Følger: 62 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.567
Og det er jo lige præcis det, som er lidt svært - altså at få fremvist resultater, som er fra før tiden på GO. Jeg er ikke så heldig, at der findes sådan en uddateret stævneportal, hvor resultaterne er blevet indberettet?
AMT
Det er selvfølgeligt helt rigtigt - men spørgsmålet lød egentligt mere på om disse klasser (redet på distriktsplan) tæller med i out-reglerne - og det har jeg heldigvis fået svar på
jan 2008
Følger: 68 Følgere: 82 Heste: 6 Emner: 136 Svar: 2.570
Out-reglerne virker altid nedad men aldrig opad i stævne niveauerne.
apr 2013
Følger: 62 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.567
Det er nok lidt umuligt - men jeg kommer i hvert fald til at holde øje med hendes resultater fremover
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 743 Heste: 11 Svar: 346
Hvis du kender til de stævner hvor hun har vundet, så kan de findes på live.
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.875
Du skal huske, at pønalitetsperioden er indeværende år samt de to foregående - her og nu vil det sige, at resultater fra 2016, 2017 og 2018 tæller - alt der ligger før er ligegyldige.
OUT-regler