{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Vores tilridning :) {{forumTopicSubject}}

Så er det tid til tilridning. Har været oppe på min 3-års 13 gange, og sidst travede vi, og den søde holder slap tovet, så vi red lidt selv. smiley

Lige pt. står hun så med et hævet ben (har et mikroskopisk sår, da hun har været i hegnet), og får antibiotika.

Men hun er mere rolig, end jeg havde regnet med. Meget sød. Hun kan være lidt en BØF fra jorden, har en stor smertetærskel, og man kan faktisk stå og tæve hende (det gør jeg naturligvis ikke, men forstå mig ret), uden hun flytter sig. Så jeg skal huske min Mclean viden, og bare gøre trykket hurtigere/mere irriterende.

Men ville da lige fortælle hvor vi er kommet til. Kig hende evt. på min profil.

Det med smertetærsklen viser sig også med benet, dyrlægen fostod ikke, hun ikke er det mindste halt, kan sagtens jorde på folden også.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores tilridning :)
  • #1   27. jun 2012 Lyder dejligt, ville også så gerne op på Zalvaro snart, da han lige er fyldt 3 år, men vi er desværre lidt bagud, idet jeg fik ham ret sent smiley
    Har du ikke mulighed for at lægge video ud? Elsker at se videoer fra helt nytilredne heste, så man kan samligne lidt med sin egen når den tid kommer..

Kommentér på:
Vores tilridning :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce