7. maj 2007 Følger: 143 Følgere: 136 Heste: 3 Emner: 459 Svar: 2.262
job ansøgning {{forumTopicSubject}}
jeg har skrevet min første jobansøgningen det er til upfordrede ansøgninger men skriv gerne hvad jeg kunne gøre bedre:)
hej:)
jeg er en frisk ung pige på 16 år der gerne vil søge et job hos jer da jeg syntes i virker til at være et godt sted at søge arbejde
er super udadvendt og meget imødekommende, tager gerne en ekstra hånd om en kollega hvis jeg kan se de har en dårlig dag, da alle skal føle sig velkommen og godt tilpas på en arbejdsplads
Lige nu er jeg på efterskole som jeg er færdig med til sommer d. 28 juni og derefter starter jeg på HG i Holstebro så til at starte med vil jeg rigtig gerne have arbejde i weekenderne, og hjemme hver weekend. Til sommer vil jeg rigtig gerne arbejde en hel del og efter det er jeg meget interesseret i at få et fritidsjob efterskole.
i min fritid bruger jeg min tid sammen med mine veninder, og udover det tager jeg rigtig mange billeder og det er en hobby jeg har haft omkring et år.
Jeg arbejder både selvstændig og kan også godt arbejde sammen med andre.
i skolen ligger jeg nok omkring middel nogle fag over og andre fag under
hilsen Mathilde Danmark
hovedgaden 35
7490 aulum
mathildedanmark@gmail.com
28 56 12 63
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.025
Ret den til store bogstaver og komma/punktum.
Det andet udstråler ikke at man har orden i tingene, er useriøs mm :o)
Og når du udlevere jobansøgninger så gå ind i butikken, istedet for bare at aflevere dem i postkassen eller på mail.
mar 2007
Følger: 120 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 310
maj 2007
Følger: 143 Følgere: 136 Heste: 3 Emner: 459 Svar: 2.262
job ansøgning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside