1.219 visninger
|
Oprettet:
Job ansøgning {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg sidder og skal skrive en job ansøgning, men har ingen erfaringer med det. Jeg har læst andre emner, men følte ikke jeg fik svar på alt...
-Hvordan starter man det op og slutter af?
-Hvad er vigtigt at have med?
Kunne i evt. sende det i selv har skrevet? bare til inspiration?
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
mar 2011
Følger: 19 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 130
Hvem du er
hvad du kan tilbyde
evt. været på deres hjemme side og snuse? find nogle gode ting derfra som tiltaler dig og nævn det.
Til slut.
ser frem til at hører fra jer,
lære jer bedre at kende
glæder mig til at hører fra jer
osv osv.
husk navn adresse og tlf.
ellers brug google!
jan 2012
Følger: 18 Følgere: 25 Heste: 7 Emner: 35 Svar: 139
dec 2009
Følger: 19 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 733
jan 2012
dec 2009
apr 2010
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 346
jan 2012
Jo tak, det må du meget gerne matildeschubert@gmail.com
jan 2012
Jeg er en meget ansvarsfuld person, der elsker at være aktiv, og lave noget. Jeg er altid klar til at give en hjælpende hånd med, og kommer hellere for tidligt end for sent.
Jeg har ikke en bestemt plads jeg søger, jeg er frisk på lidt af hver, det i mangler hjælp til, eller det I mener jeg passer til. Så alt i alt har jeg ikke nogen begrænsninger, kun muligheder.
Jeg glæder mig, til at høre for jer snarest.
Hvad syntes I?
dec 2009
Og så tænker jeg lidt du måske skulle prøve at dele det lidt op så det ikke står lige i måsen af hinanden. Altså laver lidt mellemrum i mellem, og så kunne du måske uddybe det om dig selv lidt mere
Og så er der bare en lille enkelt ting men det er garanteret bare en tryk fejl men det hedder fra jer og ikke for jer, der hvor du skriver at du glader dig til at høre fra dem
dec 2009
Og så kunne du måske også skrive lidt om hvis der fx er noget du er rigtig god til som du ville kunne bruge i det job du søger Fx hvis du har god ordenssans kunne det måske i nogle job være en fordel. Og hvis man er god til at have overblik er det jo også rigtig godt Det er sådan nogle ting jeg tænker i du kan tænke over hvad du er god til og så prøve at tænke kreativt i forhold til hvordan det ville kunne bruges i forhold til jobbet du søger Dette er du jo selvfølgelig nød til at rette til hver gang alt efter hvor det er og hvad for et arbejde du søger
jan 2012
jan 2012
Jeg er en meget ansvarsfuld person, der elsker at være aktiv, og lave noget. På den måde, at jeg nyder at gøre rent, rydde op og holde god orden på tingene. Jeg er altid klar til at give en hjælpende hånd med, og kommer hellere for tidligt end for sent. Og desuden er jeg god til at have et godt overblik i forskellige situationer.
Jeg har ikke en bestemt plads jeg søger, jeg er frisk på lidt af hver, det i mangler hjælp til, eller det I mener jeg passer til. Så alt i alt har jeg ikke nogen begrænsninger, kun muligheder.
Jeg glæder mig, til at høre fra jer.
Hvad siger du så?
dec 2009
jan 2012
dec 2009
Mit navn er Matilde Bøgh Schubert, og er 15 år gammel. Jeg har lige færdiggjort 9. klasse. Her efter sommerferien starter jeg i 10.klasse på Gladsaxecentret. Så nu leder jeg efter et sommerferie job, da jeg gerne vil ud og få nye erfaringer. Jeg er en moden og ansvarsbevidst pige, som også kan arbejde selvstændigt. Jeg har gå på mod og kæmper til det lykkes.
Jeg elsker at være aktiv, og at der skal ske noget. (her kunne jeg godt tænke mig at du skrev lidt om fritidsinteresser, og om hvis der er noget du går til + at du fx elsker at være sammen med dine veninder). Jeg nyder derudover at gøre rent, rydde op og holde god orden på tingene.
Jeg er altid klar til at give en hjælpende hånd, og kommer hellere for tidligt end for sent. Jeg er desuden god til at have et godt overblik i forskellige situationer.
Jeg har ikke en bestemt plads jeg søger, jeg er frisk på lidt af hvert. Jeg er åben for alt og ser muligheder frem for begrænsninger.
Mvh.
Matilde Bøgh Schubert
dec 2009
jan 2012
Jeg elsker at være aktiv, og at der skal ske noget. Så jeg har også en fritidsinteresse, som er ridning, hvor det handler om at kæmpe til det lykkes. Men ellers bruger jeg også min fritid på at være sammen med vennerne. Jeg nyder derudover at gøre rent, rydde op og holde god orden på tingene.
Jeg er altid klar til at give en hjælpende hånd, og kommer hellere for tidligt end for sent. Jeg er desuden god til at have et godt overblik i forskellige situationer.
Jeg har ikke en bestemt plads jeg søger, jeg er frisk på lidt af hvert. Jeg er åben for alt og ser muligheder frem for begrænsninger.
Mvh.
Matilde Bøgh Schubert
Syntes du det lyder fint?
apr 2010
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 346
Alt et vedhæftet
Du må gerne redigere i den og lave den om som du vil også gerne i CV'et
jan 2012
dec 2009
Det er bare der hvor du skriver at du søger sommerferie job, som også skal fortsætte bagefter.. Der tænker jeg at når du entlig søger et job som skal fortsætte efter sommerferien så kunne du måske istedet skrive.. "Jeg er på udkig efter et fritidsjob da jeg gerne vil ud og få erfaring og nye udfordringer ved siden af skolen, lige nu har jeg sommerferie og har derfor mulighed for at arbejdstiderne ligger forskelligt, og når jeg starter i skole efter sommerferien skal arbejdstiderne kunne passe sammen med min skole" Og så slette den der står der nu hvor der står "Så nu leder jeg efter et sommerferie job, som også skal fortsætte efter, da jeg gerne vil ud og få nye erfaringer."
jan 2012
Job ansøgning