{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Opstaldning. Argh. {{forumTopicSubject}}

Er i tvivl om hvor jeg skal have min kommende hest stående. Har overvejet disse to steder. Hvilke et af dem ville i vælge?

Sted 1 (Søholm):
De har fine folde, samt en MEGET smuk natur for ridning. de har ridehus, som kan bruges om vinteren, samt det sidste af efteråret og lidt i starten af foråret. Ridebane som ikke kan bruges om sommeren, fordi der skal stå heste på. De har et mellem græsareal, hvor man kan ride hele året undt, ikke særlig jævnt eller noget. Deres bokse er dejlig store. De strår med Tørv. (Har INGEN aferinger med det) men det skal man købeud over, til 83 .- pr balle. der er "kun" undervisning og en eller to enkelte parter. Altså ingen opstaldede heste. De har to fine folde, hvor ale deres 10 heste går på. Altså kun 1 flok. Da vi var derude for at kigge og snakke med dem, var de ret ligeglade, og blærede sig konstant over hvor dygtige deres ryttere er. Og rettede heletiden på os.
Prisen er 1100 pr måned, men undervisning som i øvrigt er western (De fortalte ikk hvilken "form" for western de red. Altså når jeg tænker western, tænker jeg at man rider med udstyret med en hånd, bruger sædet mere end normalt, og rider i skridt, trav, gallop og laver en masse drejninger.) Så har de nogle spring, men underviser ikke i det.... Så kommer strøelse også oveni om vinteren.

Sted 2 (Lykegården)
De har to ridebaner, den ene springbane, den anden normal. Der er ridehus, rytterstue med varme i, fine store bokse (størelse medføre og der bliver muget for en), der er en roundpen, ikke mega gode ridemuligheder, der er et par marker rundt omkring, ellers skal man ride et godt stykke for at der kommer noglerigtig gode stier, der er skridtbånd, der er mange andre piger, både med part opstaldede heste. Undervisningen er ret allround, rigtig fin undervisning, som både er i spring og dressur, ejerne er også SUPER søde og venlige.
Prisen er 2.100´pr måned, der er dog også strøelse, bliver muget ud, fri adang til faciliteterne, der er ALT foder med i, og en undervisningsgang om ugen. Og deres mange gode store folde, med forskellige flokke på (så hesten kan komme ind der hvor den passer bedst).

Tror det var det hele? Hvad ville i foretrække? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning. Argh.
Kommentér på:
Opstaldning. Argh.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce