Løber, Sparker, osv.! {{forumTopicSubject}}
Hejsa Gruppe:]
Jeg har jo en dejlig part som jeg en gang i mellem skal lukke ind fra fold. MEN!...Jeg er begyndt at være bange for at lukke hende ind.
Hvis jeg kun skal hente hende på folden så har hendes "datter" en tildens til at løber efter og rundt om en. Hun har flere gange været ved at sparke mig på folden. Jeg er blevet bange for hende fordi jeg kender hendes adfærd i boks og når man rider.
Ligeså snart hun begynder at løbe begynder Freja(Min Part) også at løbe. Det kan tage op til 10-15 min. før jeg får hende ind.
Derfor håber jeg der er nogle af jer der ved hvordan det måske kan blive lettere for mig at hente min hest uden at Fie(Den anden) jager mig og uden at jeg skal til at lukke alle 4 heste ind.
~Ponzez<3!!
apr 2011
Følger: 14 Følgere: 28 Heste: 1 Emner: 94 Svar: 508
jan 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Emner: 23 Svar: 280
Jeg har prøvet med nogle godbidder og at få min veninde til at holde den anden væk. Men hun blev bare ved.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 278 Svar: 1.739
det lyder som om den unge hest lider af separationsangst for hendes mor. Jeg ville træne noget øvelse i at, den skulle lærer at være alene! og så ville jeg træne din parts STOP signal.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 278 Svar: 1.739
jan 2010
Josie Lee Quintrell .: Fie har typisk ikke problemer med at være alene. Det er noget hun er begyndt på her nu.
jan 2010
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.075
Jeg har hjernerystelse på 7. måned efter et spart i hovedet i eferåret 2011. Netop en uopdragen unghest der bare snurrede rundt og sparkede.
Jeg kan hverken gå i skole eller arbejde eller cykle ud til min hest. Konsekvenserne for den slags skader er virkelig store og ikke værd at tage med pga en uopdragen hest på samme fold som din part.
jan 2010
Hjælper det at ignorer den?
Katrine:
Jeg har sagt det til min parts ejer og hun har sagt hun nok skal gå med næste gang ellers skal jeg sørge for at få en veninde eller lign. med.
Lyder ikke godt med den hjernerysttelse:i
jan 2010
Løber, Sparker, osv.!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside