{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

slankekur til tykke ismuler {{forumTopicSubject}}

Hvis man skal have slanket en MEGET tyk ismule på så kort tid som muligt (hvor det self. stadig er sundt) hvad vil i kloge HG'ere så anbefale..
motionsmæssigt får den self. hvad den kan holde til og skal have opbygget en del muskler, så fodringen skal self. også understøtte dette, men ellers skal den bare slankes på bedste vis..

hit me with your best shot smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slankekur til tykke ismuler
  • #1   29. feb 2012 BM!

• #2   29. feb 2012 jeg ville vælge kun at give den hø/wrap, og selvfølgelig vitaminer, måske suppleret af roepiller

• #3   29. feb 2012 jeg havde selv tænkt på tørret wrap ( det fodrer vi normalt med i stalden smiley )
    samt vitamin/mineral tilskud evt med en håndfuld "sukkerfri" lucerne for lidt tyggetid og så den ikke føler sig helt glemt under fodring smiley

• #4   29. feb 2012 det lyder som en god fodring

• #5   2. mar 2012 har sådan en til at stå og kuren er - motion motion motion og det kan ikke køres på kort tid.(komer self an på hvor tyk den er) og hvorlænge den har stået stille. Der er mange faktorer der spiller ind. Men at sulte den er ingen løsning.
    Jeg gør følgende, ved denne hest som har stået stille i 3 år. Hoppe
    de første 2 måneder har vi kun skridtet -den første måned ½ times tid og efterfølgende 1 time, alt skal jo igang igen så for at sikre der ingen skader sker har vi startet sådan. og nu er vi igang med tempo og øgning af turen. Men alt sammen baseret på hendes energi. Hun har fået wrap og vitaminer/mineraler. De dage der har været lang tur får hun også en lille belønning i form af Hipp natur musli. Der skal være energi at arbejde med.

• #6   2. mar 2012 det var jo heller ikke fordi jeg havde tænkt mig at sulte ham hehe smiley
    netop søger jeg en kost uden den store energi og næring, men som maven har noget at arbejde med..
    han har stået stille i 3 år, og kommer til at få en masse motion,
    men han skal jo også helst slankes inden der kommer for meget græs, så han ikke kommer til at stå med en forfangenhed :S

• #7   3. mar 2012 Så vil jeg anbefale den fremgangs måde jeg selv bruger. :0)) det har jeg gjort siden oktober og det bærer langsomt frugt ,Glemte vist at sige damen er 18 år... :0))

Kommentér på:
slankekur til tykke ismuler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce