Jubii.. Super dag! =D Jubii.. Super dag! =D
Det var bare en super dag idag! Følle blev taget fra Casina, uden problemer, og senere på dagen sadlede vi Casina op, for lige at longere hende.. Men da hun opførte sig så pænt satte jeg mig op, og red hende let i ca. 30 min. Neej!! Hvor var hun sød.. Efter et halvt år uden at blive makket med gik hun 5 runder i en longe og så red vi ellers.. Og var endda ude på vejen.. Og hun sagde bare ingenting til at følet lige var blevet taget fra!
Det var mega dejlig at ride på hende igen. Der kommer snart ridebilleder, skal bare lige have mit kamera igang igen, det er gået lidt dødt!
Og bagefter skridtede jeg en god tur på Filippa (hun har trådt forker på sit ene forben og må kun skridtes) Og hun var bare mega søød!!
Så kom hende gamle ejer Bente. Hendes første kommentar var: "Hvor er du dog blevet langhåret! ...og tyk, heheh.." "Du er alt for god ved hende, Pernille"
Ja ja.. Det kan godt være, men hun er også på slankekur! Det er ikke uden grund hun bliver kaldt "tykke".. Heheh.
Hvordan er jeres dag gået?
jun 2005
Følger: 187 Følgere: 237 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
glæder miq til at komme hen til gamle =)
utroligt at der ingen problemer var med følle hehe
apr 2005
Følger: 108 Følgere: 93 Heste: 7 Emner: 178 Svar: 1.001
, jo min dag er & gådet rigtig godt,
jeg var til stævne, i dressur, (lc2 & lc2 u galop)
Og jeg vandt begge mine klasser
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 171 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Men selvom det har været en god dag, er det lidt træls at Filippa er halt, for så er der ingen heste jeg kan ride ordentlig på. .Filippa må kun skridtes, og Casina må kun skridtes og traves i kort tid.. Så det er lidt træls.. Men så må jeg jo hjælpe med de andre. Heheh.. Bare jeg kan blive fri for unghestene! =S
Jubii.. Super dag! =D