{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Dilemma - Ny stjerne eller lærehesten? {{forumTopicSubject}}

Jeg står i et kæmpe dilemma! Jeg er typen som godt kan lide at have noget at arbejde med og jeg elsker at se fremskridtene ved den hest jeg selv former. Nu efter jeg har solgt min pony har jeg fået denne her skønneste lånehest. Hun redder mig når afstandene ikke passer og hun er rigtig skøn at ha med at gøre - Dog er hun opmærksom, skal følge med i alt på staldgangen hvilket jeg ikke bryder mig om! Jeg elsker at ha en hest som hviler meget i sig selv og som altid koncentrerer sig om rytteren. Jeg er på kort tid blevet meget glad for denne lånehest her. Hun har gået 3 mbér og kan noget lb dressur så hun ved hvad det handler om.

For 2 uger siden vidste min far mig en 5 års efter Lucky Light og Regazzo (kan ikke lige stave til morfarens navn!)
Jeg var ude at prøve ham idag. Han var super lækker. Blød i munden, stille på staldgangen, nem at longere og generelt have med at gøre. Han gik stabilt til biddet og reagerede fint for schenklerne til at han kun er redet siden sommers. Jeg prøvede også at springe ham! (Han er kun sprunget få gange) Han oversprang, men man kunne se kapaciteten og han sprang alt jeg styrede ham på! Han har altså nogle super lækre gangarter og kan komme herre langt i både spring og dressur.

Mit dilemma er så hvad gør jeg?
Jeg ville elske at ha denne unge at arbejde med, men det vil betyde at større stævner først vil være en realitet om ca 6 måneder, eller skal jeg satse på lånehesten som forresten kan blive solgt når det skal være? Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, og håber på vi kan finde ud af at jeg kan have begge et stykke tid. Hva havde i gjort? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dilemma - Ny stjerne eller lærehesten?
Kommentér på:
Dilemma - Ny stjerne eller lærehesten?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce