{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

dilemma! {{forumTopicSubject}}

hej alle HG'ere

Er lige startet på en ny hest et nyt sted, da det er tættere på hvor jeg bor. Den nye hest jeg er startet på er en dansk vamrblod som jeg sikkert vil kunne lære meget på. Mit problem er bare at jeg savner så meget mit gamle sted, min gamle part og i det hele taget det hele. ved bare slet ikke hvad jeg skal gøre nu, jeg savner bare Buddy så meget.

Nu i dag da jeg kom hjem fra gymnasium klokken 4 og inden jeg nåede ned til den nye hest var det faktisk mørkt, og desværre er der ikke noget ridehus det nye sted, så det er også bare lidt et minus.

egentlig er der kun plusser for at starte på min gamle gård igen, men alligevel synes jeg også bare det er svært når jeg nu er startet på den nye hest):

årh har i ikke nogle synspunkter og meninger til mig?(:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dilemma!
  • #1   15. nov 2010 Min "låne" skal sælges nu. Jeg er det bedste sted man kunne tænke. Så var jeg her inde for at kigge om der var nogen nye parter. Men det føltes helt underligt. Jeg kunne ikk bare skifte. Nu får ejerne så en ny hest hjem som jeg skal ride på. Går bare og venter på at ohara bliver solgt. Men ved heller ikke om jeg nogensinde vil komme til at vende mig til en ny smiley Det er rigtig svært. + jeg har købt mange ting til hende. SYnes det ville være underligt hvis en anden skulle gå med dem:/ Håber at du finde en god løsning på det hele smiley

• #2   15. nov 2010 ja det er simpelthen så svært. Mit problem er også bare at jeg har det helt dårligt med at skulle ned og sige det nye sted at jeg stopper igen efter 2 måneder. men inderst inde ved jeg jo godt hvad det er jeg vil, kan få et helt syg i maven af at tænke på at skulle ride min min dejlige gamle pinto igen:D

• #3   15. nov 2010 Jeg ville tage tilbage til det gamle sted igen, hvis det var der, jeg var gladest for at komme, og hesten betød mere for mig der :o) Jeg ville ikke tvivle et sekund!

• #4   15. nov 2010 hvor er jeg bare glad for jeres svar. Det var jo lige det jeg helst ville høre:D

Kommentér på:
dilemma!

Annonce