989 visninger
|
Oprettet:
*Annika Nielsen og Raunsgårds Dina* N
2. feb 2008 Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
2. feb 2008 Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
Nyd livet... {{forumTopicSubject}}
en lille reminder herfra
Nyd livet mens i har det, vi ved aldrig hvornår det slutter, eller hvordan.
Fortæl hver dag din famile, børn, venner og kollegaer du holder af dem, hvad de betyder, i morgen er det måske for sent.
Lad være med at spilde tiden med at være sur, lev livet, nyd hver sekundt du lever, gør de ting du gerne vil nå, udsæt det ikke til i morgen, så er det måske forsent.
Igår onsdag den 4.jan blev to dræbt i en voldsom trafikulykke ved vordingborg, det var to kollegaer, at komme på arbejde til så fryglig en ulykke er så forfærdelig. og det har bare været en fryglig dag.. R.I.P. til mine to kollegaer
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
Og ja, det gælder om at nyde livet, mens man har det...
Sender dig mange varme tanker her fra.
maj 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 23 Svar: 225
min mors kæreste blev stukket ihjel, af deres nabo, i januar måned sidste år. Mig og ham var aldrig helt gode venner, men jeg synes da han var okay. og jeg er ked af nu, at jeg opførte mig som jeg gjorde. for min mor havde aldrig været så lykkelig før, de passede perfekt sammen..
R.I.P til dine kollegaer!
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
tanker til dig og alle de andre pårørende. R.I.P til dine kollegaer
mar 2010
Følger: 30 Følgere: 28 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 389
dec 2009
Følger: 58 Følgere: 57 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 426
Fik at vide for 5 uger siden at min morfar havde kræft i lunger, lever, spiserør og knogler.. Besøgte ham i går på sygehustet, han så forfærdelig ud..
Han var kun skind og ben undtagen maven, den lignede en gravids, da der var gået hul i leveren og der konstant løb vædste ud i maven..
Det sidste jeg sagde inden jeg gik var "sov godt, morfar" og han svarede "ja... det skal jeg nok"..
Blev så ringet op af min mor over middag i dag, at det var nu, hvis jeg ville sige farvel..
Endelig er han nu slupper for smerterne og er en smuk stjerne på himmelen på kun 67år
jul 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Heste: 5 Emner: 6 Svar: 131
Jeg hørte godt om ulykken ved Vordingborg, men det bliver en uhyggelig virkelighed når man kender dem der er indblandet - specielt hvis de mister livet
Pas på jer selv derude.
mar 2008
Følger: 74 Følgere: 66 Heste: 6 Emner: 20 Svar: 420
Så har lært sammen med min mand som har overlevet sin kræft nu på 3 år at vi skal sætte pris på livet,finde ud af hvad man vil bruge sin tid på,hvilke venner og familie deler du dit liv med...holder du af det du laver,og så ellers forsøge at være positiv og glad hver dag...
Ikke mindst for ens datters skyld,det skulle jo gerne være en glæde at vokse op,blive voksen og få et dejligt liv...hun har virkelig været meget igennem sammen med os de sidste 10 år...
Vi har begravet min mands forældre,min mor,min morbror,min mand blev syg af kræft og ja for 2 dage siden fik jeg at vide at nu har min far kræft.
Så finder de en pille mod kræft spiser jeg den gerne...
Men livet er fuld af overraskelser på godt og ondt.
Vores dagligdag med hestene som giver os så meget vil vi aldrig undvære...men vi skal alle nyde livet,det har vi pligt til.
mar 2008
Følger: 74 Følgere: 66 Heste: 6 Emner: 20 Svar: 420
Ved godt det gør forfærdeligt ondt lige nu,men det bedres med tiden...
Skriv alt det ned du elsker ved din morfar og giv med i kisten,sæt et billede op hjemme og fortæl det til din morfar på billdet,du skal have din smerte ud...og det er ok at skæde ud...
Har prøvet det flere gange desværre...
Min mor blev 58,onkel 57 og min far nu 66 år...
Nyd livet...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside