{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

livet i 2012 i mine øjn {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG'ere.
Har i mange år puklet med at skrive osv. Men nu fik jeg endelig skrevet noget jeg synes var godt.. Vil i ikke være søde at læse det, og kommentere??
TAK! smiley
p.s den er lidt lang ;s

Livet i 2012 i mine øjn:
Hvad er livet?
Ja livet i mine øjn er både positivt og negativt, og der er mange ting man skal spekulere på. Men hvis jeg skulle skrive få ting ned, værdier, som virkelig betyder noget ville det være;
Livet er som man gør det til, det er dejligt, og det er ledt. Man træffer nogle valg i livet, som man må leve med. For mig er livet blandet. Naturens skønhed er dejlig, det at føle sig fri når man laver det man gerne vil. Men verden kan være ond engang imellem. Man vælger ikke altid hvad der sker med en, og det må man sige jeg har fået at føle. Når man mister en man holder af, når der sker ting, som ikke kan ændres, men som man gerne ville ændre, når folk fortæller dig hvad de inderligt føler, og det ikke er det du håbede.
Livet er som en blandet slikpose. Man tager et stykke slik, men man ved aldrig hvilket stykke det er, og det er tit en udfordring at finde et stykke magen til det du lige tog.
Uanset hvordan verden er, om den er negativ eller positiv, så elsker jeg at leve. For alt det negative er til for at du lærer, og det positive er med til at gøre dig bedre og stærkere. Hvis du en dag går, og er nede og tror verden er ond ved dig, så husk. Verden gør dig stærkere. Det negative sker, fordi du skal styrkes som person. Du har personer omkring dig, uanset hvor du er, du skal bare finde de rette. Måske har du ikke 100 venner, men så har du til gengæld én som elsker dig ubetinget.
Livet kan være hårdt, men nyd det. For en dag, vil du indse, at livet er herligt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  livet i 2012 i mine øjn
  • #1   3. jun 2012 Super fin tekst! Kan godt li konceptet, og kan li din måde at tænke på. Du virker som en positiv person, der formår at gøre noget godt ud af selv det negative. Det er en god ting at kunne!

• #2   3. jun 2012 Tror jeg har oplevet en del negativitet i mit liv. Måske ikke mere end andre, men meget har været hårdt, og hvis jeg ikke kan vende det til positivitet, så ville det have taget livet af mig.

TUSIND tak for din kommentar, betyder meget!

• #3   3. jun 2012 CoDoK - Tak! en skrive fejl xD
    Men tak for kommentaren! smiley

• #4   3. jun 2012 Ja, nu bliver jeg nok hakket ned. MEN:

1. Hvad er formålet med teksten? For hvis den skal bruges til noget "seriøst", vil jeg mene, at det er én gang "sludder for en sladder", der ikke har skyggen af akademisk niveau, og derfor er total ubrugbar!
    2. Den er fyldt med fejl. Både grammatiske og sproglige.

Ja... Jeg har ikke så meget positivt at sige om teksten. Som de andre siger: Gode tanker. Men på den anden side set er der ikke noget indhold som en 11-årig ikke kunne have skrevet lige så godt.

Du virker som et positivt menneske - hvilket er godt. Men det har intet med teksten at gøre.

Men ja... Som sagt: Skal den ikke bruges til noget "seriøst" som fx. en skoleopg. eller lign., men blot stå i din dagbog eller whatever, så er den jo fin nok hvis den er det for dig.

Håber ikke jeg ødelagde din dag. smiley

• #5   4. jun 2012 overhovedet ikke.,
    Skal ikke bruge teksten til noget andet end blog. smiley
    Jeg skriver "tanke" breve ned, så kan sagtens se din mening:)

Kommentér på:
livet i 2012 i mine øjn

Annonce