{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridehjelmen????
  • #1   27. dec 2011 Deres hovedpine.
    Jeg rider altid med ridehjelm, da jeg simpelthen føler mig nøgen uden, og ride udelukkende de unge heste, så andet ville være dumt.

Synes bestemt ikke det skal være et lovkrav.

• #2   27. dec 2011 Nej, jeg synes da mange rider med hjelm.
    -Jeg har også den holdning, at det er dem det går ud over. Og at det er deres valg. Jeg har selv redet uden hjelm et par gange, og der er ikke sket noget ( Og så synes jeg ridehjelme er irretirende) Men jeg bruger altid. Og synes de er gode at have.
    -Men er man over 18 må man jo godt ( Mener jeg) og så forstår jeg godt at man hellere vil ride uden. Med den risiko.
    smiley

• #3   27. dec 2011 Min holdning:

Ridehjelmen er kønnere end et kraniebrud, eller det der er værre.

Ofte synes jeg, at det virker som om, at grunden til, at man rider uden ridehjelm er fordi det ikke ser så "smart" ud.
    Jeg synes tværtimod ridehjelmen bare ser så flot og rigtig ud, når man ser en equipage.
    Men ja - folk må vide, hvad de gør, når de lader den ligge på hylden, - det er trods alt ikke legetøj vi har med at gøre. smiley

• #4   27. dec 2011 <jeg synes ikke at man ser så mange uden ridehjelm mere? Synes at flere og flere bruger den efter de mange kampagner der har været og flotte hjelme der er kommet på market smiley Men det er jo op til hvert enkelt opstaldnings sted, om de vil lave forbud mod at ride uden hjelm... Personligt husker jeg den som regel. Rider uden hjelm en gang imellem selv, Men det er jo folk eget ansvar, hvis de stoler så meget på deres hest, at de godt tør at ride uden hjelm på den smiley På min den ene ville jeg ALDRIG ride uden hjelm... Men som de andre skriver er det folks eget ansvar. Men det er ikke et godt forbilled for de mindre ryttere...

• #5   27. dec 2011 Jeg synes at der er flere og flere som rider med hjelm smiley Jeg synes ikke det skal være en lov forbi folk bestemmer jo egentlig selv hvor meget de vil passe på hovedet. Jeg elsker min nye ridehjelm som ikke er varm og vejer 400 gram! - Min mening

• #6   29. dec 2011 ude ved mig, ser jeg næsten kun folk uden ridehjelm. s;
    selv piger under 18..

Kommentér på:
Ridehjelmen????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce