{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

foder spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogen som kan svare det her smiley min hyps får olie, pavo contion, salvana mineraler, lucerne og hvidløg... men bliver så lidt i tvivl for det første om han overhovedet behøver få olie(han får det i stedet for havre), er pavo contion ik en slags fuld foder eller ? og det andet spørgsmål er om salvana mineraler ik er det samme som condition, bare en masse gode vitaminer, eller er conditionen helt noed for sig selv ? vil bar høre da jeg ellers ikke gider gå og købe alt muligt unødvendigt, salvana følger nemlig med i opstaldningen... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  foder spørgsmål
  • #2   18. dec 2011 han bliver brugt sådan 3-4 gange i ugen, og bar sådan alm ridning da han jo kun er 3 et halvt år... men ja er os vild med der er det ekstra biotin i da han har bukkehov... så er lidt i tvivl om der ellers er nogenlunde det samme i, eller om conditonen stadig ville være god at give ham... men han er nem at "holde", kan leve næsten af wrap hehe

• #4   18. dec 2011 Giver pavos lucerne og der skulle også være olie i ? smiley det var bar for han ik sku få havre da han er krybbebider. Men så kan det være at han bar klarer det fint med conditionen , og slet ikke behøver olien ? Eller kommer han ik til at mangle noed da det nu var erstatning for havren ?

• #5   18. dec 2011 Hvilke piller får den ? smiley men ja han er 3 et halvt og tilredet og lige blevet klippet smiley

• #9   19. dec 2011 Oile er for huld - og hvis den har muskelsygdomme (pga. mælkesyre), så hvis den er "Tyk nok", og ikke løber en marathon hver dag, behøver den det ikke .

Min 2½ års får 800 gram Tjørnehøj mølle hors balance. Det er ligesom suregrow, bare helt uden korn, billigere, og smager bedre. smiley Det er til nøjsomme plage.

• #10   19. dec 2011 Mange tak for svarene, nu dropper jeg olien så det bar om han behøver salvana eller hvad smiley

Kommentér på:
foder spørgsmål

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce