{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Anderledes under ridning. Hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Nu søger jeg lidt et godt råd om hvad der dog kan være galt med min hoppe? Jeg har selv nogle teorier, men det er meget godt at få dem be eller afkræftet (:
Hun plejer at være så sød og dejlig, men dog er hun ved at lære mange nye ting, og al begyndelse er jo svær, så hun er lidt besværlig at ride. Hvis det så går helt skævt en dag, og hendes dag er dårlig, ved jeg, at jeg bare kan galopere lidt, så bliver hun glad igen (:
I dag gik alt bare skævt. Hun bakkede af, slog med hovedet, havde ørerne tilbage og ville INTET! Til sidst var jeg så hidsig på hende, men i stedet for at lade det gå ud over hende smed jeg pisken, og slap tøjlerne. Så red jeg rundt uden, og normalt strækker hun godt ud, og forlænger sine skridt. Men ikke i dag. Hun valgte at bakke af og være sur. Så prøvede jeg med galop (dog med tøjler), men hun var helt stiv, og stoppede så til sidst. Jeg valgte at stoppe min ridning. Så er det jeg tænker, nok har hun dårlige dage, men der var noget HELT galt i dag!
Hvad kan det være?

- Hun havde sadelmager for omkring et år siden (hun er 8), og sadlen passede godt. Men efterfølgende er hun blevet redet, har tab sig, og fået muskler. Kan det være sadlen?
-Hun er begyndt at lære at lægge sig ned, kan det spænde for meget i nakken?
- Eller kan hun måske have ondt i ryggen?
Eller noget helt 4. Kom med ideer, hun må jo ikke gå at have ondt!
- og undskyld det er så langt (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anderledes under ridning. Hvorfor?
Kommentér på:
Anderledes under ridning. Hvorfor?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce