{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Hvordan fungere jeres gigtheste? {{forumTopicSubject}}

Hej HG:).
Min pony har gigt i højre bagben og er i behandling med sprøjter og vi venter på at forløbet er slut og vi får afvide om han bliver ridehest igen.
Men nu er jeg blevet intresseret i gigtheste og hvordan de trives i det daglige?

Så skriv gerne hvordan jeres gigtheste fungere under ridning i det daglige. Det ville være et plus hvis i har ridevideo så jeg selv kan se det med mine egne øjne?:)
Og hvilken grad har jeres heste gigt?

Min egen har som sagt gigt i højre bagben(i hasen) og muligvis venstre bagben også - venstre ved vi ikke da dyrlægen ikek ville bøje det ben da min pony tog det voldsomt på højre bagben.

Håber i vil dele jeres erfaringer osv da jeg selvf. håber at min bliver ridehest og kan rides i alle gangarter igen!:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan fungere jeres gigtheste?
  • #1   5. okt 2011 Min pony Melissa, har en meget lille grad gigt. Det fik hun i sommers. Hun var kun halt da vi opdagede det, ellers har hun ikke været halt siden. Men det kan være det kommer når det bliver koldt smiley Ved ikke om de nyeste med hender er før eller efter vi fandt ud af det. men hun går lige sådan nu også smiley

Kommentér på:
Hvordan fungere jeres gigtheste?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce