Spøger min gamle kat?;) {{forumTopicSubject}}
Nu vil jeg lige fortælle et par besynderlige ting der skete her forleden dag hjemme i min lejlighed... Det hele starter med, at mig og min kæreste er på vej i seng. Han har lagt sig ned i sengen og jeg står ved siden af sengen i hans side og er ved at skælde ham ud:o Anyway- mit i alt mit råberi står jeg og kigger hen mod vinduet i den anden ende af soveværelset som altså er på den modsatte side af sengen end jeg står. Jeg har en transportkasse til min kat til at stå på gulvet hende ved vinduet(som i øvrigt er lukket) og pludselig rykker kassen sig 3-4 cm hen ad gulvet- i det samme siger min kæreste; "hva var det for en lyd"? Han havde hele tiden lagt og kigget op på mig, og det var derfor kun mig der så den rykke sig. Men han hørte det jo også, siden han spurgte til den lyd. Lyden var ret kraftig da kassen er forholdsvis tung og det er trægulv vi har:) Ligeledes skal det nævnes at min nuværende kat Karla under hele scenariet har ligget i sengen oppe ved min kæreste, så det var ikke hende. Jeg står derefter og tænker at det bare var noget jeg bildte mig ind, og vi går derefter i seng. Næste morgen ringer min kæreste til mig og spørger om jeg har oplevet andre uforklarlige ting? Han fortæller mig så at han vågnede mit om natten ved at noget af det træflis som ligger i potterne til mine orkideer, faldte ud af potten. Karla lå ligeledes ved ham, og udover det undrer jeg mig over at det kan "falde ud af potten" i og med at der ca. er 3cm fra træflisen op til kanten af potten.
Jeg fortæller ham derefter at jeg faktisk også havde oplevet noget uforklarligt. Jeg lå og sov, da jeg skulle først skulle møde senere. Karla ligger og putter på min mave som altid, men pludselig vågner vi begge ved et højlydt "bump" ude fra køkkenet. Karla spæner med det samme derud og jeg går også derud- ingenting at se. Ingenting der er faldet ned, hverken fra bordet eller inde i skabene. Nu er det så jeg tænker- er det mon min gamle kat som spøger?;) Hihi... Kan simpelthen ikke finde nogen forklaring, ved blot det var ganske ubehageligt. Min gamle smukke kat døde her i lejligheden på ret voldsom vis, så hvem ved om hun går igen?;) Det bump ude fra køkkenet lød fuldstændig på samme måde som når karla en gang imellem har sneget sig derop og hopper ned. Og har et par gange hørt lyde ude fra kattebakken, selvom karla ligger lige ved siden af mig...
sep 2006
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 1 Emner: 66 Svar: 639
feb 2010
Følger: 84 Følgere: 76 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 1.168
Det kunne jo godt være din gamle kat, siden der kommer lyder fra kattebakken og transportkassen. den prøver måske at vise at den stadig er der?
okt 2007
Følger: 74 Følgere: 92 Heste: 4 Emner: 430 Svar: 2.078
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 944
Der sker jo nogle gange ting og det ka da være den vil fortælle dig noget eller også bare lade dig vide at noget af den stadig er der :o)
sep 2006
feb 2010
sep 2006
feb 2010
sep 2006
feb 2010
men dejligt du stadig har lidt af hende endnu håber ikke der sker hende noget
sep 2006
feb 2010
sep 2006
feb 2010
ja hellere det
Spøger min gamle kat?;)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside