Vi med føl & plage.

Vi med føl & plage.

Medlemmer: 1.865
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
974 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

øv han vil ikke øv han vil ikke

jeg har en dejlig hingste plag på et år, han er så rolig og cool med alt, bare ikke når man skal rense bag hove, der sparker han og er faktisk lidt farlig, hvad skal jeg gøre, overvejer kraftig at sende ham ud og lære det, da jeg har dårlig ryg og hofte, og er bange for det kunne gå galt, men hvor sender man en plag i lære til at løfte baghove??? kender i nogen på sjælland der tager plager ind og lære ham dette, en der er mere rolig og nervefast end jeg er....jeg vil heller betale mig fra dette end komme til skade for livet på grund af skrøblig hofte og ryg

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv han vil ikke
  • #1   24. aug 2011 Har du ingen venner/veninder der kan tage fat.. Vi har haft et par stykker med de problemer, men det har mest været for bekendte..

• #2   24. aug 2011 Det kan være fordi den taber balancen... har du prøvet at lade den stå indtil en vægg/veg(staves) når du løfter dens bagben?
    -TR

• #3   24. aug 2011 nej desværre er jeg lige flyttet hertil for et halvt år siden så kender ingen desværre ja vi har prøvet at stille ham op af en væg men det hjalp ikke smeden har sagt han skal ha lært det til næste gang han kommer også derfor jeg gerne vil finde en der ville tage ham ind og betale mig fra det

• #4   24. aug 2011 Micheaela S : hvorhenne i landet bor du ? smiley

• #5   24. aug 2011 Hvad med at lære ham det med en stick først, dvs. da vi startede med Zæzar brugte vi en pisk, vi prikkede lige så forsigtig på koden og sagde (Fus) indtil han løftede benet derefter fik han jo selvfølgelige en godbid, det er sikrest for dig og egentlig også en god måde at lære hesten at få balacen på-

• #6   24. aug 2011 Sandra: Det med tovet ville jeg også sige er et godt bud! gerne samtidig som hun har hesten indtil en væg!
    -TR

• #7   25. aug 2011 har prøvet det med tovet men han går helt amok over det mere end hvis man bare tager benet så meget at du ikke kan holde tovet så det er prøvet....
    jeg bor på sjælland i sorø egnen men er det på sjælland og man vil ha ham op til en selv kan det også lade sig gøre betaler self for alt og for man lærer ham at løfte ben

• #8   25. aug 2011 alt andet er han super cool over for

• #9   25. aug 2011 Min mor har haft en tinker plag som gjorde det samme, vi prøvede at gør alt, men det hjalp bare ikke..
    Så en dag kom min søster og jeg der ud fordi vi ville prøve, men selvfølgelig kunne vi ikke, så min søster valgte at gå ind, men jeg blev.
    Jeg startede bare med at kører min hånd ned af benene helt oppe fra halen i begge sidder.
    Efter et par dage gjorde jeg det samme jeg klappede bare istedet for at kører den ned af benene, ikke hårdt, men blødt.
    Efter en uge eller sådan noget tog jeg roligt fat i hovskægget, og trak lidt, og slap så, og på et tidpunk begyndte hun bare at løfte den.. og så gik der en måneds tid, så kunne jeg tage fat i hoven uden at hun gjorde noget.. smiley

Jeg håber at du vil prøve dette, og jeg håber at det vil hjælpe! smiley

• #10   25. aug 2011 Selvfølgelig var jeg ikke derude hele tiden, men det tog et stykke tid.. smiley

• #11   25. aug 2011 jeg kan godt stryge ham ned af benene og strile mm det er først når han bliver taget i benet han går helt amok....
    lizzi P jeg bor ved sorø og ringsted lige der imellem

• #12   25. aug 2011 Hmm, men jeg klappede hende ned af benene blødt, ikke tage fat, om ikke andet kan du jo også prøve at tage blød fat og trygge til at starte med.. smiley

• #13   25. aug 2011 Prøv og hold en pause med det et stykke tid også prøv igen.... men næsten alle plage ska igennem den med bagbenene smiley

• #14   25. aug 2011 der er holdt pause men han skal ha taget baghove næste gang smeden kommer så han skal lære det nu

Kommentér på:
øv han vil ikke

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce